מנהלים מובילים מגדירים מהו שיווק אפקטיבי – היום על הבמה – Paul St-Jacques

מרתק בעיני לעקוב אחרי מנהלים מובילים ולבחון כיצד הם מודדים ומגדירים שיווק אפקטיבי. 

אני אעלה כאן ציטוטים ופרשנות לגבי תובנות אלו.

מניסיוני כל ציטוט מפיל לא מעט אסימונים בכל הקשור לשיווק אפקטיבי .

 

היום על הבמה – Paul St-Jacques

"הדרך הטובה ביותר למדוד אפקטיביות שיווקית היא להבין מה הערך של אורך חיי הלקוח שלי (CLV). על ידי חישוב  מה הרווח הצפוי לי מלקוח לאורך זמן, אני מבין  כמה אני יכול להשקיע כדי לרכוש אותו . זה מאוד עוצמתי כי שקלול של חישוב זה בתהליך קבלת ההחלטות מגדיר את גבולות המגרש של ההוצאה הפרסומית "

Paul brings over a decade of B2B and B2C direct response marketing experience across traditional and digital channels, and all stages of the customer journey. His deep expertise in data-driven customer acquisition has helped drive exponential business growth for a number of SaaS, Enterprise software, and direct-to-consumer companies.

His unique approach to B2B sales prospecting has helped companies and consultants land high-ticket dream clients and hard-to-reach decision makers of Fortune 500 companies

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתף בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתף בלינקדין
שיתוף ב google
שתף בגוגל פלוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם