מנטור עסקי בפייסבוק

גם אם אינכם מכירים מקרוב את עולם האינטרנט ובתוכו הרשתות החברתיות, סביר להניח שעל פייסבוק כבר שמעתם. זוהי הזירה הפופולרית ביותר, בה מאות מיליוני אנשים מתקשרים ביניהם, מעלים תמונות ומידע מחיי היום יום ואף חולקים ידע עסקי בדרכים שונות.
הפוטנציאל העסקי בפייסבוק הוא עצום, וכמו בכל רשת חברתית, צריך לדעת כיצד לעשות זאת נכון כדי למנף את הפלטפורמה לטובתכם ולטובת העסק או הארגון שלכם.
אז אם אתם מעוניינים לדעת איך לבחור נכון מנטור עסקי בפייסבוק – המאמר הבא מיועד עבורכם.
זה לא עניין פשוט לחפש ברשת, לבצע מחקר יסודי ומעמיק ולמצוא מנטור עסקי בפייסבוק המתאים עבורכם. לא סתם אני שם דגש על המילה "עבורכם" – וזאת מכיוון שיש כאן גם סוגיה אישית.
לא בטוח שחברה גדולה לפרסום בפייסבוק תתאים לכם יותר מאשר מנטור עסקי שעובד לבד, ולהפך.
בהחלט יש יתרונות לכל אפשרות. מעבר לכך, הכימיה שלכם עם המנטור חשובה מאוד, ולכן חשוב להכיר אותו היטב לפני שמחליטים על שיתוף פעולה.

חיפוש מנטור עסקי בפייסבוק - מאיפה מתחילים?

חפשו את המומחה שלכם במקומות מהימנים ואמינים כמו: קבוצות נטוורקינג שאתם פעילים בהם, חברה או בעלי עסקים שנעזרו בשירותי מנטור לפייסבוק והצליחו, קבוצות בפייסבוק העוסקות בשיווק דיגיטלי או בשיווק בפייסבוק.

איך תדעו שמצאתם את המנטור העסקי הנכון לכם?

לדעתי הדבר החשוב ביותר הוא למצוא מנטור עסקי בפייסבוק עם ניסיון מוכח בשיווק בתחום בו העסק שלכם עוסק.
כך למשל אם אתם מתעסקים באופנה, תנו עדיפות לבעלי ניסיון בתחום האופנה, הלבשה וכו'.
מנטור לפייסבוק שכבר התנסה בתחום הרלוונטי לעסק שלכם, הוא בעל יתרון ברור מכיוון שהוא מכיר את אופי העסק שלכם, אופי המוצרים שאתם מעוניינים לשווק, אופי קהל היעד הרלוונטי לכם, ויותר חשוב מכך- הוא מכיר את כל החידושים והעידכונים שיכולים לסייע לכם להשיג יותר פניות מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
מכיוון ששיווק דיגיטלי הוא עולם בלתי מוגבל של אפשרויות, שיווק בפייסבוק לעסק יכול להצריך (כרגע או בהמשך) גם שירותי עיצוב ובנייה של דפי נחיתה.
אם המנטור שבחרתם יכול לספק עבורכם שירותים נוספים, מדובר ביתרון משמעותי.
מעבר לבנייה ועיצוב דפי נחיתה, ייתכן מאוד שתזדקקו לפרסום בפלטפורמות חברתיות נוספות לצורך הפצת תכנים שיווקיים כמו: טאבולה או אאוטבריין.
המסקנה המתבקשת היא כי ההחלטה המושכלת ביותר היא לחפש מנטור אשר ביכולתו להציע לכם מגוון של אפשרויות: ניהול קמפיינים, גרפיקה וקופירייטינג ובנייה ועיצוב אתרי אינטרנט.
כך תחסכו מעצמכם לחפש אנשי מקצוע אחרים בעתיד, ותמנעו מראש את הטרחה.


שמי בני פלומן ואני יועץ עסקי בעל נסיון, מוניטין וידע, אשמח לסייע לכם ולהציע את כל השירותים הללו, וגם שירותים נוספים שאני מספק כמו: יועץ שיווק באינטרנט, יועץ שיווק דיגיטלי, יועץ שיווק ואסטרטגיה  ויועץ שיווק ופרסום.

חפשו מנטור בפייסבוק בעל מוטיבציה להצלחה

גם המפרסם המוצלח ביותר בעולם לא יהיה יעיל עבור העסק שלכם, כל עוד הוא לא יהיה רעב להוכיח את עצמו שוב ושוב.
אם הוא כבר שבע ניסיון ולקוחות כמותכם, הוא פחות יתאמץ "לתבל את התבשיל" הפרסומי שלכם.
את התשוקה לעיסוק בתחום ניתן להרגיש כבר משלב ההיכרות הראשוני בטלפון או בפגישה הפיזית.
אדם שמעלה פוסטים, כותב מאמרים ומדריכים מפורטים ומושקעים, מחדש וממציא את עצמו בכל פעם מחדש – הוא האיש שתרצו לעבוד איתו לאורך זמן (אאממ אאממ…).

מנטור עסקי בפייסבוק - עוד כמה שאלות נוספות שכדאי לשאול:

איך מומחה פייסבוק ינהל את תקציב הפרסום שלכם?
איך תשלמו על ניהול הפרסום?
כל כמה זמן הוא ינטר ויערוך אופטימיזציה לקמפיין שלכם?
האם הוא יכול להשתמש רק בחלק מתקציב הפרסום החודשי שהוקצב, או שהוא מתחייב שינצל את מלוא התקציב עד תום?

טיפ אישי ממני: כדאי תמיד להראות שאתם שולטים בתחום, בודקים מה המפרסם מבטיח ומקיים ודואגים שכל התנאים יהיו רשומים תחת חוזה – שחור על גבי לבן, עם גישה מלאה מצידכם לחשבונות הפרסום.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן
בני פלומן מנטור עסקי בפייסבוק

אם אתם מתלבטים בנוגע למומחה פייסבוק המתאים עבורכם, אני, בני פלומן יועץ שיווקי מזמין אתכם לשיחת היכרות ראשונית. אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני בטלפון במספר: 052-420-3043. בשיחה נברר את הצורך שלכם ותקבלו מידע על תוכנית עבודה מסודרת לפרסום ושיווק בפייסבוק בהתאם לצרכים שלכם. ניתן להשאיר פרטים גם בטבלה מטה ונציג מטעמי יחזור אליכם בהקדם.
כחלק משירותיי המקצועיים סייעתי לעשרות חברות וארגונים בתהליכי התנהלות, התייעלות, אסטרטגיה, שיווק ומכירה.

אם גם אתם מעוניינים ביד מקצועית מכוונת, שתכוון אתכם לבחירות הנכונות אשר יובילו את העסק שלכם להצלחה, אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר במספר טלפון: 052-420-3043 לשיחת ייעוץ ראשונית בת שעה (ללא עלות וללא התחייבות) בה אוכל להבין את צרכי הארגון, האתגרים מולם אתם עומדים ולהציע פתרונות מקצועיים לטווח הקצר והארוך שיסייעו לכם להביא לצמיחה אמיתית של העסק שלכם.
למעוניינים, ניתן גם להשאיר פרטים ונציג מטעמי יחזור אליכם.