שיווק במיקור חוץ

שיווק במיקור חוץ זה בדיוק כמו שזה נשמע – מיקור חוץ של פעילות השיווק העסקית שלכם לצד שלישי. ניתן להשתמש בצוות שיווק במיקור חוץ בנוסף לצוות פנימי, או שהוא יכול להחליף לחלוטין את הצורך בצוות פנימי. בהסבר אני מתייחס לנקודות הבאות:

  • מה כרוך בשיווק במיקור חוץ?
  • למה לבצע את הפעילות השיווקית במיקור חוץ?
  • כמה זה עולה?

מה כרוך בשיווק במיקור חוץ?

מתחילים בבנייה ודיוק החזון של החברה. לאחר מכן מתכננים ובונים את הנושאים הבאים:

ישנן סיבות רבות למיקור חוץ של השיווק שלכם, אבל עבור רוב העסקים זה מסתכם בעלות וביעילות. שימוש בצוות חיצוני יכול לעלות פחות ולהניב החזר טוב יותר על ההשקעה (ROI), שכן מיקור חוץ, בדרך כלל, נותן לכם גישה למאגר רחב יותר של יכולות ומומחיות. 

גידול העסק שלכם באמצעות שיווק ידרוש השקעה – זה מתבטא בזמן שלכם, הזמן של הצוות שלכם והתקציב שלכם לשיווק ע"י חברה חיצונית

 של פעילות השיווק שלכם. 

ההתאמה לעסק שלכם תלויה במומחיות שלכם ושל הצוות שלכם, ובשאיפות שלכם לצמיחה. מיקור חוץ של כלל הפעילויות בשיווק יכול להיות יתרון משמעותי לעסק שלכם – זה יכול להגביר את הצמיחה, לחסוך לכם זמן וכסף ולעזור להשיג החזר טוב יותר על השקעת השיווק שלכם. 

מיקור חוץ לא מתאים לכל עסק, אבל זה יכול להיות מועיל עבורכם אם אתם מתכננים צמיחה עסקית

מתכננים צמיחה עסקית?  מיקור חוץ של השיווק שלכם יכול לעזור לכם להגיע לאן שאתם רוצים מהר יותר, עם תקורה נמוכה יותר מאשר העסקת צוות במשרה מלאה כדי לכסות את כל ההתמחויות השיווקיות.
שירות זה שימושי במיוחד לעסקים המעוניינים לצמוח בקצב מהיר יותר מהמקובל בשוק שלהם ומספק יותר גמישות מאשר צוות שיווק פנימי.

אתם רוצים למדוד את החזר ההשקעה ROI מהפעילות השיווקית

שימוש בחברה חיצונית שתעשה עבורכם את עבודת השיווק מקלה על ניהול העלויות וחישוב ההחזר על ההשקעה שלכם. השקלול של עלויות הפרסום, ביצוע וניהול הפעילות מתומחרים מול ספק חיצוני אחד ולכן השליטה והבקרה קלים לחישוב.
אחד היתרונות הגדולים ביותר של מיקור חוץ של השיווק שלכם הוא, שאין מחויבות לטווח ארוך. רוב החברות פועלות על חוזים קצרים או מתגלגלים, כך שאתם יכול לנסות פעילות שיווקית מבלי להתחייב לטווח ארוך, מה שמאפשר לכם לבדוק אותה ולראות מה עובד עבור העסק שלכם. אנו ממליצים לנסות כל פעילות שיווקית למשך שישה חודשים לפחות, זה מאפשר לנו להבין נכון את העסק שלכם, להכין תוכנית שיווקית ולהתחיל לראות תוצאות מוקדמות.
במידה שאין לכם מחלקת שיווק ו/או מנהל שיווק, מיקור חוץ נותן לכם הזדמנות לבנות את השיווק ללא מחויבות ארוכת טווח של העסקת איש צוות. השירות עולה לעתים קרובות הרבה פחות מהעסקת עובד/מנהל בצוות השיווק במשרה מלאה, ובכל זאת אתם מקבלים את היתרון של מומחיות בשיווק ופרסום מהצוות שלכם מחברה חיצונית.

ייעוץ שיווקי לחברות ארגונים ובתי עסק

אם לעסק שלכם אין צוות פנימי עם מומחיות לניהול שיווק, מיקור חוץ הוא חלופה חסכונית. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק במיקור חוץ הוא גישה לצוות שיווק שלם והעלות של צוות זה היא פחות מאשר העסקת מומחים בכל תחום. 

הפעילות השיווקית בעידן הדיגיטל מורכבת וכוללת התמחויות שזקוקים להן כדי להצליח.

התמחויות כגון – תכנות ובנייה של אתרים ועמודי נחיתה אפקטיביים, תהליכי פיתוח והתממשקות בין מערכות פרסום ומכירות, קידום אורגני של נכסים ברשת SEO ו- PPC, אוטומציה לשליחת תכנים ל"הבשלת לקוחות" (customer journey), יחסי ציבור, כתיבה שיווקית ומכירתית, תהליך הבשלת לקוחות customer journey כדי למקסם את הפוטנציאל בלידים המיוצרים בפרסום (קישור לדף שיווק באינטרנט לעסקים – הבשלת לקוחות)

קיימים אנשי מקצוע מעולים בעלי ניסיון עשיר בהשגת התוצאות הטובות ביותר עבור עסקים בדיוק כמו שלכם. בין אם יש לכם צוות פנימי ובין אם לא, חשבו על מיומנויות השיווק שאתם מעוניינים להביא לעסק שלכם וכמובן במבחן עלות מול תועלת. 

אתם רוצים להפעיל קמפיינים משולבים

אם אתם רוצים להפעיל מסעות פרסום מרובים בערוצים מקוונים ולא מקוונים, צוות במיקור חוץ יספק את שניהם בעלות מופחתת בהרבה. שימוש בצוות עם מגוון רחב של מיומנויות פירושו להשיק קמפיינים משולבים בביטחון, משהו שקשה לעשות עם צוות פנימי קטן יותר. אם המדיה החברתית שלכם לא עובדת עם האתר שלכם, או שהברושורים שלכם נראים אחרת לגמרי מהניוזלטרים שלכם בדוא"ל , מיקור חוץ מנוסה בהפעלת הערוצים בהרמוניה משולבת.

האתר שלכם מיושן וחסר תוכן

האם האתר שלכם עם מראה מיושן? האם הוא לא רספונסיבי או שהוא פשוט לא משקף את העוצמה של העסק שלכם?
מיקור חוץ של השיווק נותן פתרון לנוכחות המקוונת שלכם. תוכן דל באתר מקשה על הלקוחות למצוא אתכם ומשפיע לרעה על רמת הדירוג שלכם במנועי החיפוש. אתם גם מוגבלים ביכולת לשתף חומרים במדיה חברתית או בניוזלטרים בדוא"ל. גרוע מכך, אין דרך למבקרים להכיר אתכם ולסמוך עליכם.

אילו פעילויות שיווקיות ניתן למיקור חוץ?

בהתאם ליכולות שלכם אתם יכולים לבחור לבצע מיקור חוץ של כל פעילות השיווק שלכם או רק חלק ממנה. אם תבחרו בחברה שלי נייצר עבורכם: 

כמה עולה שיווק במיקור חוץ?

העלות של שיווק במיקור חוץ משתנה בהתאם ליעדים והשירותים בהם תבצעו.
הצעד הראשון הוא להחליט על הכלים והשירותים שאתם צריכים כדי לאפשר לכם להגיע ליעדים שלכם, לרוב חסכוני מאוד ובוודאי עולה הרבה פחות מהעסקת עובדים ומנהלים בשיווק .
אני אתאים לכם את חבילת השיווק שתכלול ניהול, תכנון, בניה והפעלה של כל הכלים הנחוצים להגעה ליעדים.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

נעים להכיר, אני בני פלומן, יועץ שיווק ואסטרטגיה , בעל ניסיון של עשרות שנים בניהול שיווק בחברות גדולות ובינוניות. ליווי חברות בתכנון, בנייה ותפעול של מערך השיווק והפרסום. אשמח להיפגש ולתת לכם חוות דעת על הביצועים הנוכחים של מערך השיווק שלכם וכמובן מה ניתן לשפר. לאלו שאין מערך שיווק או מנהל שיווק, מוזמנים ליצור קשר וביחד נתכנן את התהליך המתאים לכם בבניית השיווק ושיפור משמעותי בהכנסות ורווחיות. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון מספר: 052-420-3043, תוכלו גם להשאיר פרטים בטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.