יועץ שיווק דיגיטלי

המטרה העיקרית של שירותי הייעוץ הדיגיטלי היא לסייע לחברות וארגונים להשיג את מטרותיהם בתחום החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית בצורה היעילה ביותר ולהישאר רלוונטיים בשוק ובערוצים הדיגיטליים.
בניית אסטרטגיה דיגיטלית יעילה לחברה אינה עבודה רגילה. הדבר דורש מומחיות טכנולוגית, תעשייתית, שיווקית ועסקית וכן יכולות ניתוח יסודיות.
יועץ שיווק דיגיטלי מתמחה בין השאר בפיתוח אסטרטגיות וטקטיקות דיגיטליות.

למה צריך יועץ שיווק דיגיטלי?

  • קודם כל, ליועץ עסקי יש יכולות אנליטיקה ומומחיות עסקית המאפשרות לו להבין כיצד חברה יכולה להשיג את יעדי החדשנות לטווח הקצר והארוך ביעילות ובמסגרת התקציב, כמו גם מחקר שוק, ניתוח שיטות עבודה מומלצות בתעשייה, מגמות ומצב הטכנולוגיה הנוכחי.
  • שנית, ליועץ שיווקי אסטרטגי יש ניסיון וידע טכני חזק וכן את המומחיות להבין ולדעת באילו פלטפורמות, ערוצים דיגיטליים וכלים דיגיטליים יש להשתמש כדי להשיג יעדים עסקיים מוגדרים.
  • לבסוף, במקרים רבים, יועץ שיווק דיגיטלי יכול לא רק להרכיב תוכנית פעולה אלא גם ליישם אותה – לעצב ולפתח מערכות דיגיטליות, להכין את התשתית בצד הלקוח, לשלב טכנולוגיה בתהליכים עסקיים ולהגדיר אותה לעתיד התקדמות.

מה היתרונות בשכירת שירותי ייעוץ שיווק דיגיטלי?

נתונים ככלל מביאים הזדמנויות חדשות לעסקים. עם זאת, חברות רבות נאבקות לעתים קרובות עם הנתונים שלהן ומוציאות מהם רק חלק קטן מהערך, אם בכלל.
לעתים קרובות, מאגר הדאטה הוא מאסיבי מכדי להתמודד איתו ודורש אסטרטגיית נתונים ותשתית מתאימות. יועץ שיווק דיגיטלי מתמקד בסיוע לחברות להתגבר על הקושי הנ"ל ולייצר מודיעין דיגיטלי בעל ערך שיווקי לעסקים והוא מומחה שיוכל לספק לחברה ולמקבלי ההחלטות בה אסטרטגיית נתונים המתייחסת ליעדים העסקיים שלהם, יעזור להגדיר לאילו נתונים יש פוטנציאל ויבין איך עובדים עם הנתונים בצורה האופטימלית.
יתר על כן הוא מיומן יוכל גם לבנות את כל הכלים הדיגיטליים הדרושים כדי להפוך נתונים גולמיים לתובנות – מן ויזואליזציה של נתונים וכלים אנליטיים, ניתוחים מתקדמים המבוססים על למידת מכונה, מודלים מנבאים וכו' – ולמשוך את התובנות הללו ללוח מחוונים רב תכליתי.
כך למעשה, עוזר יועץ השיווק הדיגיטלי לחברות למנף את הנתונים שלהם, לשלב פתרונות נתונים, לקבל גישה לתובנות יקרות ערך ולשפר את קבלת ההחלטות הכוללת.
מלבד פתרונות נתונים יוכל להציע טכנולוגיות אחרות כדי להוביל יעילות לתהליך העסקי של החברה. זה הרבה מעבר לבניית אפליקציה לחנות אינטרנט או שילוב מערכת CRM בהתאמה אישית. מדובר בבחירת שילוב נכון של טכנולוגיות, תהליכים ושיטות שיסייעו לעסקים להשיג את מטרותיהם לאופטימיזציה, אוטומציה, קיימות וכו '.
אחרי הכל, מהו יועץ שיווק באינטרנט אם לא גשר בין עסקים לחדשנות?
בזכות מומחיות והבנה טכנולוגית, יוכל יועץ השיווק הדיגיטלי לזהות את הטכנולוגיות הרלוונטיות ביותר שיכולות לשנות תהליכים עסקיים מסורתיים.
לשינויים אלה יכולות להיות השפעות שונות על העסק – להפוך את זרימת העבודה לאוטומטית ולייעל אותה, לשפר את היעילות, להפחית עלויות, לשפר את האבטחה והבטיחות, ואפילו להמציא מחדש את כל התהליך העסקי לתמיד.

לתת מענה לצרכי הלקוח ולעקוב אחר מגמות העיצוב

כיום, כל עסק מבין את חשיבות העיצוב ואת תפקיד חווית המשתמש במכירות, נאמנות לקוחות וצמיחה עסקית, במיוחד במגזר ה- B2C.
למעשה, עיצוב באיכות טובה הפך ליתרון תחרותי עבור חברות רבות מכיוון שהוא משפיע ישירות על המרה, מעורבות לקוחות ושימור בתעשיות רבות.
עם זאת, עמידה במגמות העיצוב וניטור התנהגות הלקוח המשתנה היא עבודה לא קלה עבור חברות שאינן טכנולוגיות, למשל בבנקאות או בקמעונאות וכאן יועץ השיווק הדיגיטלי נכנס לתמונה.
יועץ מקצועי יוכל לבצע ניתוח מותאם אישית עבור חברה מסוימת, ללמוד מסעות של לקוחות, למצוא
כשלים ב- UX ולזהות הזדמנויות לשיפור תוך שילוב של שיטות עבודה מומלצות, טרנדים, טכנולוגיה ויצירת אסטרטגיית עיצוב UX מותאמת לבניית שירות או מוצר דיגיטלי טוב יותר.

שירותי UX/UI שלנו

חשוב לזכור כי יועץ עסקי דיגיטלי מסייע לחברה להישאר רלוונטית בשוק.
עיצוב הוא לא התחום היחיד שתמיד משתנה. טכנולוגיות מתקדמות, השפעת מדיה חברתית, נוף תחרות משתנה במהירות כל אלו מפתים את המתחרים שלנו למרוץ להישאר רלוונטיים. שירותיו של יועץ שיווק דיגיטלי יכולים לעזור לנצח גם במרוץ הזה.
יועץ שיווק דיגיטלי בעל ניסיון יודע כיצד להגדיל ולחקור ערוצים דיגיטליים חדשים, להשיג את מיטב המוצרים והפלטפורמות הדיגיטליות הספציפיות לתעשייה, ליצור אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ולהשתמש בתחרות לטובת לקוחותיו.
לכן, עם ייעוץ עסקי דיגיטלי מיומן לצידכם, תוכלו לשפר את הסיכויים לשיפור טווח ההגעה של הלקוחות באמצעות טכנולוגיות וערוצים מתפתחים, להתרחב לפלטפורמות חדשות וליצור חוויה
חלקה עבור הלקוחות שלכם ברחבי האינטרנט.

ייעול והורדת עלויות

כל מסע של שינוי דיגיטלי, בין אם זה הרחבת הנוכחות המקוונת, האוטומציה, אימוץ טכנולוגיות חדשות או בניית מוצרים או שירותים דיגיטליים חדשים, דורש השקעה וכרוך בסיכונים.
חברות בוחרות אסטרטגיות שונות כדי למזער את הסיכונים הללו ולייעל את העלויות. חלק בוחרים לנהל את צרכי הדיגיטל והניתוח שלהם בתוך הבית כדי לשמור על שליטה טובה יותר. אחרים מרחיבים את משאביהם באמצעות שירותי יעוץ שיווקי דיגיטלי.
חברות וארגונים רבים, בעיקר אלה שהיו במרוץ הדיגיטלי מזה זמן מה, משקיעים בשירותי ייעוץ לעסקים דיגיטליים כדי לייעל את מאמציהם ולהפחית הוצאות. ענקים כמו UPS, רנו ו- 7 Eleven מוציאים את אסטרטגיות השינוי הדיגיטלי שלהם למיקור חוץ למרות שיש להם צוותים משלהם. שלא לדבר על חברות קטנות יותר וסטארט -אפים שלרוב מסתמכים באופן מלא על הניסיון של יועצים המתמחים בשיווק דיגיטלי כדי להשיג את מטרותיהם.

חשיבות מציאת שותף מהימן - בני פלומן יועץ שיווק דיגיטלי

לא קל למצוא שותף שלא רק יציע שירותי ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, אלא גם יהפוך לספק אמין בחידושי הטכנולוגיה. חלק מהלקוחות מחפשים מומחיות בתחום שלהם, אחרים מעריכים את הניסיון הכולל של הספקים ואת היכולת שלהם. במקרים רבים הגורמים המכריעים לבחירת יועץ שיווק דיגיטלי הם קרבה, חוסר גבולות תקשורת וחיכוך תרבותי.
שמי בני פלומן, אני יועץ שיווק דיגיטלי, מומחה בהאצת פעילות הדיגיטל השיווקית בחברות וארגונים. בהשכלתי אני בוגר MBA, בוגר קורסי דירקטורים (להב, אוניברסיטת תל אביב) ותלמיד נצחי בכל הקשור בניהול שיווק ומכירות חברות וארגונים. אני עוסק בתחום כבר מעל ל- 30 שנה, ועזרתי לעשרות חברות לייעל את ההתנהלות השיווקית, הדיגיטלית והעסקית שלהם.
בחברת המאיץ אותה ייסדתי, אנו בוחנים כל מהלך אליו החברה רוצה להגיע בתפיסת 360 מעלות, מכאן שלכל מהלך עסקי יש לוודא שההיערכות הדיגיטלית הקיימת היא חוצת ארגון ומסוגלת לתת את המענה המתאים. חשוב לדעת כי בפרויקט מסוג זה אנו מלווים את לקוחותינו על ידי מומחים עתירי ניסיון בתחום.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

בני פלומן יועץ שיווק דיגיטלי מזמין אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית חינם ללא עלות בה נוכל לבחון את האסטרטגיה והפעילות השיווקית של העסק שלכם ולספק עבורכם פתרונות דיגיטליים שיווקיים להתייעלות והגדלת המכירות.

אני מזמין אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון מספר: 052-420-3043, תוכלו גם להשאיר פרטים בטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.