סרטונים קצרים - בני פלומן יועץ עסקי

איך עמידה לפני משאית תייצר כלים לשפר את השיווק שלכם ?

בראיון עם ערן שיר, מנכ"ל נסקאר , נאמר שלמרות אמצעי הבטיחות ושיפור תשתיות בתחבורה, מספר ההרוגים בתאונות הדרכים ממשיך לעלות.
איך מוסבר האבסורד ?
לא תמיד אפשר להאשים את הגורם האנושי ואפילו לא את התשתית.
ברגע שהרכב שלכם עומד מאחורי משאית ואין מושג מה קורה לפניה זה מעלה את אי הוודאות לגבי התמונה האמיתית .

איך זה מתקשר לשיווק ?
קיימים כלים רבים במערך השיווק שיודעים לכמת את רמת ההשקעה שנדרשת כדי לייצר תוצאות. מידע זה הוא בהישג יד של כל חברה ומכאן שלא נותן לכם יתרון משמעותי בהבנת המציאות.

אז איך מייצרים תמונה מדויקת יותר כדי להמשיך בכיוון הנכון ?
מוזמנים לצפות בפינת הקפה ולהבין איך עושים שימוש בנכסים שיש רק לכם ושימוש בהם יסייע לכם להבין מה קורה לפני המשאית שלכם.

 

המשך לקרוא

9 מאי 2022

שיווק נכון באמצעות משפיעני רשת – כל מה שחשוב לדעת!

מבחר של טיפים קצרים שיעזרו לכם לבחור את משפיען הרשת הכי נכון לחברה שלכם ולמוצרים שאתם משווקים!

מורן טרסוב משפיענית בתחום ההורות
אינסטגרם:

instagram.com/moran_tarasov

שירן ספיר משפיענית בתחום ההורות ומשחקי ילדים:
אינסטגרם:

instagram.com/shiransapir1

רויטל ויטלזון משפיענית בתחום ההורות:

אינסטגרם:

instagram.com/revitalvitelzonjacobs

אשלי וקסמן בקשי – משפיענית בתחום הקוסמטיקה:

אינסטגרם:

instagram.com/ashleywaxmanbakshi

שלי גפני – משפיענית בתחום הקוסמטיקה:

אינסטגרם:

instagram.com/shellygafni

חברות המתמחות בשיווק באמצעות משפיעני רשת:

theleaders.co.il/influencers

wetweets.co.il

www.sharemedia.co.il

המשך לקרוא

4 אוגוסט 2021

מי היא חברת ההפקות הגדולה בעולם? ואיך היא מצליחה?

חברת PIXELLOT היא חברת ההפקות הגדולה בעולם ופורצת דרך.
היא חדשנית ובנתה קטגוריה חדשה הנותנת כלים חשובים לשיווק בחברות
מוזמנים ל 3 דקות של חדשנות בשיווק

1 יולי 2021

סיפורם של חדר מלחמה ו20 מיליון דולר

ההישגים הגדולים של חברות קורים ממיקרו חדשנות. צריכים להבין שאיילון מאסק וסטיב ג'ובס חוללו מהפיכות, אבל הם לא מודל לחיקוי המתאים לתעשייה.
בפודקאסט שבו הכרתי את Josh Linker יזם פורץ דרך, הוא סיפר על אירוע מעניין שקרה בחברת אקספדיה שחסך בשנה 20 מיליון דולר, בסרטון אני מתמקד בחוליה המשמעותית שהביאה לפריצת הדרך. אני בני פלומן ממוקד ומתרגש לפצח ולבנות לכם את היתרון התחרותי ולהוביל אתכם להצליח.

המשך לקרוא

8 מאי 2021

מה קורה בחברה B2B שמחליטה להיות גם B2C?

בראיון עם תמי מרקוביץ סמנכ"ל ית השיווק של נירלט, היא מתארת צעד חשוב וזהיר של מכירה לחנויות מקצועיות ובמקביל ללקוחות פרטים.
איך עושים זאת? 

26 אפריל 2021

כלכלה מעגלית ומפעלי ניר חדרה

מפעלי נייר חדרה מהווה אתגר שיווקי לא פשוט. מדובר על מפעל תעשייתי זו לא חברת הייטק הקונוטציה של נייר ללקוח הפרטי היא הגדלת החור באוזון וכריתה של עצים הנייר לא זוכה כיום למיתוג ולא נרכש על ידי הלקוח הפרטי בגלל נכסי המותג המיוחסים לו.

18 אפריל 2021

פיצריה מקומית שעושה בית ספר לשיווק לחברות בינלאומיות

רוב חברות מבצעות סקרים טלפונים,קבוצות מיקוד, שליחת שאלונים ומפגשים אחד על אחד עם לקוחות פוטנציאלים ולקוחות קיימים כדי לקבל משוב ומידע כדי לפתח מוצרים נוספים ושיפור השרות.

16 אפריל 2021

כיצד שטראוס מייצרים מצויינות

בפינת הקפה היום אני מסביר מה כוחו של הסיפור שמאחורי המוצרים בהנעת החברה קדימה לטווח ארוך

14 אפריל 2021

CUT THE BULLSHIT​

שלושת הדברים המשמעותיים שהשתנו בשיווק בעשור האחרון והם יסוד חשוב להמשך

11 אפריל 2021

כיצד מייצרים מתלונות מנוף למכירות

האם לתת בונוסים לאנשי מכירות מגדיל מכירות? לא בטוח. בעד ונגד בסרטון הקצר שלפניכם

5 אפריל 2021

טיפ חשוב לחברות לנדלן מניב

רוב החברות לנדלן מניב נראות ונשמעות אותו דבר ולכן הגידול במכירות מגיע בעיקר מחבר מביא חבר, מה צריך לשנות ולחזק כדי להצליח יותר טיפ שיסייע לכם להצליח

23 מרץ 2021

יש לי רעיון לחברת אבן קיסר

בהמשך לפודקאסט ששמעתי עם רינת אפרימה מנכ"לית חברת אבן קיסר.
יש לי רעיון לביסוס אוטוריטה והובלה מאתגרת בשוק

7 מרץ 2021

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

אתם מוזמנים ליצור קשר עם בני פלומן, יועץ עסקי, בטלפון מספר: 052-420-3043 או השאירו פרטים בטבלה מטה ואחזור אליכם בהקדם.