יועץ עסקי בשרון

אם בכוונתכם לפתוח עסק חדש באזור השרון והסביבה, כמו בכל מקום אחר בארץ, ידוע שאי אפשר לעשות זאת ללא עזרה של איש מקצוע.
חלילה, אין כוונה להוריד ממעמדכם או מערככם כיזמים או כבעלי עסקים, אך כן יש מקום לומר כי המציאות הפיננסית בימינו כמו גם התחרות העסקית בהחלט מאתגרות את בעלי העסקים לאורך תקופה ארוכה ובסופו של דבר הסטטיסטיקה מראה קריסה וכישלון של עסקים שנסגרים לאחר פרק זמן לא ארוך מיום הקמתם.
לכן, אם אתם כבר רוצים לעשות מהלך עסקי נכון, מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ עסקי מקצועי בשרון והסביבה, אשר הינו בעל ניסיון רב בתחום ועם יכולות להבין את כלל המשתנים, לתעדף את כולם בתוך המשוואה ולבנות עבור העסק שלכם תכנית עבודה מסודרת התפורה בדיוק למידותיו ולמטרותיו.
חשיבותו של יועץ עסקי לתהליך הולכת וגדלה ככל שמנהלים עסק יותר זמן, משום שיזמים עסקיים רבים מגלים שיש מה ללמוד על הנושא ולא הכל מגיע אך ורק מבית הספר למנהל עסקים, אלא גם ניסיון והבנה שיווקית עמוקה שצריך לקחת אותם בחשבון.

ייעוץ עסקי בשרון והסביבה

אני, בני פלומן, יועץ עסקי, לעסקים  באזור השרון מאיזור בנימינה בצפון ועד איזור רעננה, ומספק שירותי ייעוץ עסקי לעסקים קיימים וכן ליזמים המעוניינים בפתיחת עסק חדש.
אני מתמקד במתן כלים בתחום הפיננסי, השיווק , המכירות, ניהול עובדים, פיתוח עסקי ועוד. אני מסייע ליזמים בהקמת עסק חדש, בונה עבורם תוכנית שיווקית עסקית מתאימה ומספק ליווי מקצועי ואישי לכל אורך הדרך.
אשמח לייעץ ולסייע גם לעסק שלכם, מוזמנים לפנות אליי במספר: 052-4203043 לשיחה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות, בה אוכל להבין את הקשיים, הרצונות והמכשולים בהם נתקלתם ואוכל להציע פתרונות מקצועיים שיעזרו לעסק שלכם לצמוח.
לייעוץ עסקי ישנם יתרונות רבים אשר יכולים לתרום לעסק שלכם ולהצעידו קדימה. כיועץ עסקי מאיזור השרון והסביבה אני מכיר את הסביבה העסקית באיזור, ביכולתי להיות נגיש לכם הרבה יותר ויכול לתרום להצלחת העסק בעיקר בגלל פועלי באזור המקומי .

ייעוץ עסקי מועיל לכל עסק - בכל אחד משלביו העסקיים

  • עסק ותיק אשר נתקל בקשיים
  • שכיר שיוצא לדרך עצמאית
  • עסק הפועל בתחום מסוים אשר רוצה להתרחב גם לתחומים אחרים
  • עסק הפועל באזור מסוים אשר רוצה להתרחב גם לערים אחרות

ייעוץ עסקי בשרון והסביבה - ניתוח העסק

התפיסה שלי היא כי בכל עסק קיים פוטנציאל להצלחה – כל עוד עושים זאת בצורה הנכונה. תהליך הייעוץ העסקי מתחיל בניתוח מרכיביו של העסק.

כאשר בעל עסק פונה אלי, אני מתחיל בניתוח מאפייניו של העסק על כל היבטיהם:

  • מהם השירותים או המוצרים שהעסק מציע
  • כיצד העסק משווק את מוצריו ומי קהל הלקוחות
  • מהן נקודות החולשה של העסק
  • מהן יתרונותיו של העסק אל מול המתחרים
  • האם ישנן טעויות ניהוליות
  • האם העסק משקיע את רוב משאביו במה שמניב לו יותר רווחים

לבעלי עסק אולי יש ניסיון רב בעסקים אך לפעמים יש את הצורך של נקודת מבט חיצונית המאפשרת להסתכל על הדברים מגבוה ולמצוא נקודות חולשה וליישם שינויים ההכרחיים להמשך קיומו והצלחתו של העסק – ובדיוק בשביל זה אני כאן!
מרגישים שגם אתם זקוקים לייעוץ עסקי מקצועי? אל תהססו ופנו עוד היום לבני פלומן יועץ עסקי ויועץ שיווקי, מספר טלפון: 052-4203043 ואשמח להעניק לכם שיחת ייעוץ עסקי מקצועי בת שעה ללא עלות וללא התחייבות!

יועץ עסקי - תוכנית עסקית

אחד הדברים החשובים ביותר שניתן לקבל בו עזרה בייעוץ עסקי באזור השרון הוא בניית תכנית עסקית. בכדי להקים עסק באזור השרון או עסק בכלל, כמו גם מי שיש לו עסק קיים ישנו צורך בסיסי בבניית תכנית עסקית אשר תכוון אתכם להשתמש נכון במשאבי העסק לצורך השגת מטרותיכם.
זה לא משנה אם מדובר בעסק חדש לגמרי אשר נמצא בשלבי תכנון, או עסק קיים אשר רוצה תוכנית עסקית לשיווק מוצר חדש או עבור התרחבות עסקית. בזכות ניסיון רב השנים שצברתי בתחום הייעוץ העסקי  אבחן עבורכם את הדברים בצורה פרטנית ומקצועית ואגבש עבור העסק שלכם את התכנית העסקית המתאימה ביותר עבורו.

ייעוץ עסקי - החזרת היצירתיות לעסק

אחת הבעיות של בעלי עסקים רבים היא ההתמסרות לשגרה ואובדן היצירתיות.
בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם טרודים בניהול הפעילות השוטפת של העסק, משכורות, ספקים וכו'. ברוב המקרים לא נותר להם זמן למחשבה אסטרטגית וניתוח המגמות בשוק (שוק דינמי אשר תמיד משתנה).
פנו אלי ואשמח לסייע לכם להחזיר את היצירתיות לעסק, להתאים אותו למגמות השוק המשתנות ולהצעיד אותו קדימה בצורה שקולה, נכונה ומדודה אשר מגדילה את סיכויי ההצלחה של העסק.זה לא משנה אם מדובר בעסק חדש לגמרי אשר נמצא בשלבי תכנון, או עסק קיים אשר רוצה תוכנית עסקית לשיווק מוצר חדש או עבור התרחבות עסקית. בזכות ניסיון רב השנים שצברתי בתחום הייעוץ העסקי (קישור לדף יועץ עסקי) אבחן עבורכם את הדברים בצורה פרטנית ומקצועית ואגבש עבור העסק שלכם את התכנית העסקית המתאימה ביותר עבורו.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

לתיאום פגישה עם יועץ עסקי במרכז או יועץ עסקי בירושלים
אתם מוזמנים ליצור עמי קשר עוד היום במספר: 052-420-3043 . השיחה הראשונית ללא עלות או התחייבות! ניתן להשאיר פרטים גם בטופס מטה ואחזור אליכם בהקדם.