יועץ שיווק באינטרנט

יועץ שיווקי באינטרנט יסייע לכם להבין את השוק בו פועל הארגון שלכם, מי הם המתחרים החזקים שלכם, את נקודות החוזק והחולשה של החברה שלכם, את הטרנדים החמים בעולם הדיגיטל שלא מפסיק להתפתח.
אם אתם רוצים ליישם פרויקטים חדשים בארגון שלכם, לבנות מחדש את היכולות הדיגיטליות שלו, או להשיק יוזמה חדשה למקסם ולייעל את הביצועים שלכם – אתם צריכים יועץ שיווקי באינטרנט.
יועץ שיווקי יעזור לכם לארגן רעיונות ומושגים, לבצע אסטרטגיות ולהוציא את השלבים השונים של הפרויקט שלכם לדרך, החל מסיעור המוחות הראשוני ועד לביצועו.
למעשה תפקידו של יועץ שיווקי באינטרנט הוא להוביל חברות ועסקים למיקום רלוונטי במרחב הדיגיטלי.
בעזרת תהליך הכולל הערכה, אופטימיזציה ופיתוח ביכולתו של יועץ שיווקי באינטרנט להציע פתרונות שיווקיים המותאמים לעסק עצמו, לצורך התייעלות והגדלת החשיפה של החברה בכל הפלטפורמות הרלוונטיות במרחב האינטרנטי.
בני פלומן מומחה ביישום אסטרטגיות שיווק דיגיטלי שיכולות להאיץ את החברה שלכם להצלחה, אנו נשמח להוביל את העסק שלכם במסע השינוי הדיגיטלי.

למה העסק שלכם צריך יועץ שיווקי באינטרנט?

  • ראייה מזווית אחרת: אחת הסיבות העיקריות לכך שחברות וארגונים רבים זקוקות ליועץ שיווקי באינטרנט היא לצורך קבלת נקודת מבט חיצונית – מה שרואים משם לא רואים מכאן.
    יועץ שיווקי בעל מומחיות וניסיון יראה את הדברים מזווית אחרת ובאופן ברור יותר והכי חשוב – הוא אובייקטיבי!
  • ניסיון ומומחיות: עבודה מול יועץ שיווקי באינטרנט תספק לכם את היכולת לשתף פעולה עם מומחים ממבחר תחומים במרחב השיווקי: מומחי UX , SEO, מומחי רשתות חברתית ועוד, בעזרתם תוכלו לחסוך גם זמן וגם משאבים של החברה שלכם.
  • חיסכון כלכלי: בגלל שזמן הוא כסף, תוכלו לחסוך כסף לארגון שלכם. המומחיות של היועץ השיווקי תבטיח פתרון בעיות וייעול תהליכים באופן מהיר יותר.

יועץ עסקי בעל ניסיון יוכל להבטיח שההוצאה עבור מומחיותו תשתלם, ואתם תוכלו למדוד את ההצלחה והרווחיות בעזרת מדדי הביצועים שלכם ולהבטיח כי המאמצים וההשקעה שלכם במרחב הדיגיטלי אכן נושאים פרי.

יועץ שיווק באינטרנט - יתרונות

יועץ שיווקי באינטרנט יעשה לכם סדר בכל נושא השיווק הדיגיטלי.
החל מבניית תוכנית שיווקית דיגיטלית, הגדרת האסטרטגיות הנדרשות לארגון כדי לצמוח בשוק מול המתחרים, ועד להוצאת התוכנית לפועל תוך הבנה מלאה בערוצי הדיגיטל השונים כדי להגיע למקסימום קהל יעד ולגיוס לקוחות חדשים.
בנוסף, יועץ שיווקי דיגיטלי יטפל גם בתחומים הבאים:

  • בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט – יועץ שיווק באינטרנט ינתח את המצב הדיגיטלי של החברה ומכאן יגדיר באופן מלא את קהל היעד הרלוונטי, בו עליכם להתמקד.

לאחר ניתוח השוק והמתחרים יש להבין באילו ערוצי דיגיטל אנו צריכים לפעול. בעזרת כל אלו יוכל יועץ השיווקי באינטרנט לבנות תוכנית שיווק אסטרטגית לשיווק העסק באינטרנט, כדי להגיע ליעדים העסקיים שהגדרתם.

  • אתר אינטרנט – לאחר שהבנו מהי פרסונת הלקוחות של הארגון שלכם יוכל היועץ השיווקי לעצב (גם טכנולוגית) את אתר החברה שלכם באופן המייצג אתכם ואת המותג שלכם בצורה האופטימלית והאטרקטיבית ביותר עבור הלקוחות שלכם – דבר המגדיל את יכולת ההמרה של האתר.
  • אסטרטגיית מכירות- אחד התפקידים המרכזיים של יועץ שיווקי באינטרנט הוא לכוון אתכם איך והיכן הכי נכון עבורכם למכור את המוצר או השירות שלכם.
    מכיוון שפרסום באינטרנט עוזר למיצוב והגדלת הקהילה של העסק, יש לדעת אילו קמפיינים לבצע ומתי, ואילו פרמטרים לפילוח הם היעילים ביותר.
    יועץ שיווקי דיגיטלי יספק תוכן מועיל לפי אסטרטגיית שיווק באינטרנט שבנה עבור העסק שלכם, בנוסף יועץ שיווקי באינטרנט מעודכן בכל סוגי הפרסום בערוצי הדיגיטל השונים וידע איך להגדיל את מספר ההמרות וכתוצאה מכך איך להגדיל מכירות.
    מדידת הביצועים – אם לא נבצע מדידה של הפעילות האינטרנטית לא נוכל לדעת אם הצלחנו או נכשלנו.
    מדדים אלו כוללים: מספר ביקורים באתר, שיעורי המרות, לקוחות חדשים, עזיבה של לקוחות קיימים, החזר ה-ROI של הקמפיינים שביצענו ועוד ועוד.
    יועץ עסקי מומלץ יעזור לכם לפתח לוח מחוונים מקוון לעסק – בעזרתו תוכלו לעקוב אחרי ההתקדמות הדיגיטלית שלכם ולבצע אופטימיזציה מלאה בזמן אמת.
  • כלים טכנולוגיים – שימוש של ארגון בכלי אוטומציה הוא מהותי בעידן הדיגיטלי של ימינו. מדובר באחד הכלים החשובים ביותר שאנו יכולים לרכוש בסביבה העסקית של ימינו.

קיימות אפשרויות רבות ומגוונות בשוק, ועם מספר האפשרויות שרק הולך וגדל, יועץ כלכלי עסקי יוכל לעזור לכם למצוא את כלי האוטומציה/התוכנה המתאימים ביותר לצרכי החברה שלכם.
בנוסף, תפקידו של היועץ גם בעזרה בהטמעת התוכנה בארגון עצמו תוך הכשרת צוות העובדים כך שידעו להפיק ממנה את המקסימום.

בני פלומן - יועץ שיווק באינטרנט

  • ניסיון מעשי – ניסיון מעשי רב במגוון רחב של תעשיות הוא סימן מצוין שיש ליועץ שבחרתם את היכולת האסטרטגית הדרושה כדי לתת לעסק שלכם דחיפה גדולה, וכי כישוריו נוסו, נבדקו והוכחו במספר נסיבות שונות.
    בנוסף, חשוב לוודא כי ליועץ השיווק יש ניסיון אמיתי ביישום אסטרטגיות שיווק בתחום שלכם.

  • הבנה בשיווק דיגיטלי – שיווק דיגיטלי מודרני עוסק במשיכת לקוחות במקום ברדיפה אחריהם, מנטור לעסקים בעל מומחיות דיגיטלית יצליח לזהות הזדמנויות אדירות למשיכת לקוחות עבור העסק שלכם שיעזרו לכם לצמוח בדרכים חדשות.
    חשוב לבחור יועץ שיש לו הבנה מצוינת של SEO , PPC ומדיה חברתית לכל הפחות.
    אחרי הכל, תפקידו של היועץ הוא להמליץ ​​על פעולות המניעות את התשואה הגדולה ביותר להשקעה.
    זכרו, משווק טוב הוא כמו שף טוב – יש לו מטבח עמוס במרכיבים, אבל הוא צריך רק כמה, בשילוב הנכון, כדי ליצור מנה נהדרת.
    לכן, לפני שהתחייבו ליועץ שיווקי באינטרנט, וודאו את רמת המומחיות הדיגיטלית שלו. יש הרבה שרלטנים בחוץ, אז וודאו שהיועץ שבחרתם יכול לגבות את המומחיות שלו עם תוצאות מעשיות בשטח.

  • עיון באתר האינטרנט של היועץ השיווקי – הובלת ידע וביסוס אוטוריטה הם הלב והנשמה של כל אתר. שום דבר לא מתעלה על מידע חשוב וכלים המסייעים ללקוחות פוטנציאלים, לפחות מבחינת מכירה והפיכת מבקרים ללקוחות.
    לכן חשוב שהאדם שתבחרו יהיה מסוגל לכתוב דפי מכירות ממש משכנעים שגורמים לקורא לרצות לפעול.

  • הכנסו לפרופיל הלינקדאין של היועץ השיווקי – לינקדאין היא ללא ספק אחת הפלטפורמות הגדולות והמרכזיות ביותר במכירת וגיוס B2B כיום. זוהי דרך שלא תסולא בפז ללקוחות פוטנציאליים, לחפש קריירה ולהגיע אל עמיתים.
    לכן, כל משווק בעל מוניטין צריך להיות פעיל בלינקדאין ולהחזיק בפרופיל לינקדאין פעיל ומושך לא פחות מהאתר שלו – אחרי הכל, אם הוא לא יכול למכור את עצמו, איך הוא אמור למכור את המוצר או השירות שלכם?
    היכנסו להמלצות לינקדאין על היועץ, אלו יכולות להיות אמינות יותר מכיוון שאינן ערוכות או מיוחסות למישהו. המלצות אלו נוטות להגיע מעמיתים שבאמת מבינים על מה הם מדברים, בניגוד ללקוחות שאולי אין להם אותה רמת תובנה.

  • בדקו לפני שאתם מחליטים – חשוב יותר למצוא את השותף העסקי הנכון מאשר למצוא את האדם המיומן ביותר.
    מערכת היחסים שלכם עם יועץ השיווק צריכה להיות דומה לשותפות, וחשוב שתהיה כימיה ביניכם.
    מכיוון שלאורך הדרך יהיו חילוקי דעות, חשוב שתבטחו ביועץ שבחרתם ותדעו שהאינטרס העסקי שלו מתחבר לשלכם.
    וודאו כי היועץ "מקבל" את העסק שלכם ומבין את המוצר ואת הפילוסופיה של העסק שלכם.
    בקשו ממנו כמה רעיונות כדי לראות איך הוא חושב ולגלות כיצד הוא ניגש לשיווק.

  • קראו את התוכן שלו – התוכן המקוון של היועץ יכול להדגים לכם את גישתו בהיבטים שונים של שיווק, וגם ייתן לכם הזדמנות לאמוד את יכולתו, הבנתו וידיעתו, כמו גם תובנה נוספת לגבי דעתו על טכניקות שיווק שונות.
    כיום, יועץ שיווקי דיגיטלי צריך להיות בעל בל
    מומלץ גם להירשם לניוזלטר הדוא"ל שלו. דוא"ל הוא שילוב מושלם של מכירות ותוכן, ויוכל לספק לכם מבט מעמיק על טכניקות השיווק של היועץ.

  • בררו מהם תחומי ההתמחות המרכזיים של יועץ השיווק – יועץ שיווקי בעל ניסיון מקצועי בליווי עסקי של חברה והבנה מעמיקה בדיגיטל -יכול לסייע יותר מאשר יועץ בעל מומחיות בדיגיטל בלבד.
    יועץ בעל מגוון רחב של כישורים יוכל להרכיב אסטרטגיה הוליסטית ומלאה יותר לעסק שאולי אין לו מטרה שיווקית כל כך ספציפית. עבור רוב העסקים, בסיס ידע רחב יותר הוא הטוב ביותר, מכיוון שאז העסק שלכם יכול להשתמש במבחר רחב יותר של שיטות שיווק.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

שמי בני פלומן, אני יועץ שיווקי עסקי, מומחה בהאצת הפעילות העסקית בחברות וארגונים. בהשכלתי אני בוגר MBA, בוגר קורסי דירקטורים (להב, אוניברסיטת תל אביב) ותלמיד נצחי בכל הקשור בניהול שיווק ומכירות חברות וארגונים. אני עוסק בתחום כבר מעל ל- 30 שנה ועזרתי לעשרות חברות לייעל את ההתנהלות השיווקית והעסקית שלהם. 

אני מזמין אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית חינם ללא עלות בטלפון מספר: 052-420-3043, תוכלו גם להשאיר פרטים בטופס מטה ונציגינו יחזורו אליכם בהקדם.