הפיכת מנהל למנהיג

איך להפוך את המנהלים שלכם למנהיגים גדולים?
מנהלים גדולים יכולים וצריכים להפוך למנהיגים גדולים. הדעות עדיין מגוונות בנושא זה. ניהול ומנהיגות דורשים כישורים רבים שונים, אך שניהם מנוצלים בצורה הטובה ביותר רק כאשר הם משולבים יחד. מנהלים מונעים יותר כשהם מנהיגים. מנהיגים יעילים רק כאשר הם מנהלים נכון את הצוותים שלהם. ההתמקדות היא כעת כיצד לצייד מנהלים כדי להפוך אותם למנהיגים גדולים.

בהקשר זה, כיצד יכול מנהל להפוך למנהיג טוב?

ראשית, בואו נגדיר כל אחד.
מנהלים שואפים לשלמות ביצועים. הם מתכננים ומתאמים משימות בצוות עבודה, כך שכל אחד יעשה את עבודתו כמו שצריך. מנהיגים מתמקדים במתן כיוון. הם מעוררים את הצוות שלהם להגיע רחוק יותר ושואפים לשמור על רמת המוטיבציה הזו.
כל פונקציה חיונית לפרודוקטיביות הכוללת של החברה, אך למרות שיש הרואים בהן עבודות נפרדות, אחת לא יכולה לעבוד בלי השנייה. המנהלים הטובים ביותר הם, בדרך כלל, המנהיגים הטובים ביותר. מעטים האנשים שיכולים לשלוט בשתי העבודות, אבל כשהם עושים זאת, הם מסוגלים לייצר תוצאות מצוינות מצוותי עבודה מעורבים. כתוצאה מהלך המחשבה הזה, חברות גדולות רואות בשתי הפונקציות עבודה אחת.
ככל שדרישות כוח העבודה הולכות ונעשות מורכבות יותר, אנשי רמת ההנהלה צריכים להסתגל לכישרונות הזמינים. במקום העבודה המודרני, מנהלים צריכים להיות מנהיגים פעילים, כדי להוציא את המיטב מהצוותים שלהם. ישנם כמה היבטים מרכזיים שמנהל צריך להתמקד במנהיגות שלו.

איך לצייד מנהלים ולהפוך אותם למנהיגים גדולים עם 10 טיפים פשוטים?

על מנת לצייד מנהלים בכישורי מנהיגות מעולים, עליכם לדעת באילו נושאים עליהם להתמקד. כך כדאי לגשת אליהם:

1 – היה איש תקשורת טוב

מנהיגים גדולים הם בדרך כלל אנשי תקשורת מצוינים. הם יודעים איך ומתי לדבר, כמו גם לדעת מתי להקשיב. זו גם תכונה נפוצה בקרב מנהלים גדולים. חשוב מאוד להבטיח, שהמסר שלך יגיע ליעד המיועד בדרך הנכונה.

כמנהיג אתה צריך להראות את הנקודה שלך לאנשים ולכן שיפור כישורי התקשורת שלך הוא חיוני. אתה צריך ליצור השפעה על אחרים כשאתה מדבר.

2 – האצלת משימות

מנהיגים גדולים לא מנסים לעשות את כל העבודה בעצמם. ניהול מיקרו של הצוות שלך הוא גרוע, אתה צריך לתת להם את האוטונומיה לעשות את העבודה שלהם ולהיות יצירתי.

העצמת אחרים היא משימה יומיומית עבור מנהיג גדול. אתה צריך להאציל משימות, כדי שתראה לעובדים שלך שאתה סומך עליהם ואת היכולת שלהם להשיג תוצאות חיוביות. זוהי דרך מצוינת להניע את כוח העבודה שלך.

3 – היו מודל לחיקוי בחשיבה חיובית

גישה חיובית תמיד עוזרת לך כמנהל לשמור על חיוביות כל השאר. נוכחות כזו עוזרת לאחרים להרגיש מוטיבציה לקראת השגת היעדים שלהם. מנהיגים גדולים הם תמיד נוכחות חיובית סביב הצוות שלהם.

גישה זו חיונית להנעת העובדים שלך להגיע לגדולות ולשמור אותם בנתיב צומח. בכך תהיה השפעה גדולה וחיובית על אחרים והם יזהו בך מנהיג.

4 – המשך לשפר את עצמך

לכל אחד יש פגמים וכישורים שהוא רוצים לשפר. גם אתה, כמנהיג, עושה זאת. תמיד תשאף להיות קצת יותר טוב כל יום וללמוד מהטעויות שלך. הקדישו זמן להרהר מתי טעיתם או חפשו מקום לשיפור. על ידי כך, אתה לא חוזר על הטעויות שלך.

גם כשאתה מוביל צוות של אנשים, אתה תמיד בתהליך למידה. מנהיגים גדולים שואפים לשיפור אישי בכל יום. המחויבות הזו להתפתח היא מה שמייחד מנהיגים גדולים.

5 – תרבות משוב ערכית

כדי לצמוח כמנהיג וכארגון בכללותו, עליכם להתייחס לערך של משוב טוב וכנה. אתה נותן משוב בזמן לחברי הצוות שלך ואתה צריך לבקש את אותו משוב לגבי הביצועים שלך. החלפה מתמשכת של משוב עוזרת לכל הצוות שלך לצמוח גם כיחידה.

אתה יכול להשתפר באמצעות תובנות של אחרים על העבודה שלך. משוב כנה הוא בסיסי למעורבות עובדים וזה צריך להיות אחת העדיפויות העיקריות שלך כמנהיג. אנחנו כאן ב-Tap My Back מתמקדים במתן הכלים והשיטות הנכונים למנהיגים כדי לאסוף משוב ולבנות צוותים מעורבים יותר.

6 – הצבת חזון ברור של המטרות שלך

אתה לא יכול להוביל ללא אסטרטגיה נכונה. כדי שתוכל להוביל צוות נכון, אתה צריך לקבוע לו כיוון ברור. זו אחת המיומנויות הכי גדולות שמנהיג חייב לייצר וחשוב להתמקד בכל אחת מהמטרות.

מנהיגים גדולים מתאימים את סגנון הניהול שלהם למטרות הצוות שלהם. הם יכולים להיות האדריכלים של הצלחת הארגון על ידי הטמעת השרטוטים למעורבות עובדים ולפרודוקטיביות. כדי שזה יקרה, עליך להכיר בחוזקות ובפגמים של החברה שלך, כך שהתוכנית שלך תקיף את כל מבנה הארגון.

7 – השתמש בגישה ממוקדת באנשים

חברי הצוות שלך ועמיתים הם הנכסים הגדולים ביותר של הארגון שלך. עליך להתייחס אליהם ככאלה ולהעמיד אותם בראש סדר העדיפויות בתכנון לקראת יעדי הארגון שלך.

כאשר רוב החברות כיום נאבקות בסוגיית שימור הכישרונות, גישה ממוקדת באנשים שלך נראית כמו הדבר ההגיוני להפנות אליו את תשומת ליבך. אתה צריך להקשיב לצרכים שלהם ולשלב את התובנות האלה בתכנון הכולל שלך.

8 – נהל את הזמן שלך

זמן הוא משאב סופי, לכן עליך להתאים כראוי את לוח הזמנים שלך לצרכי הצוות שלך. מנהיגים גדולים יודעים מה לתעדף ומתי לתעדף נושאים מסוימים. תצטרך לקבל החלטות במהירות כדי לספק לחברה שלך יתרון בשוק.

כמו כן, חשוב מאוד שתדעו מתי לקחת הפסקה. לפעמים אתה תהיה בלחץ יתר להתמודד עם הבעיות של העובד שלך. תנו לעצמכם את הזמן לשחזר אנרגיות שאבדו, להן תזדקקו על מנת להוביל כראוי.

9 – העריכו את הגיוון של הכישרון

במהלך חייך המקצועיים, תפגוש אנשים שונים מאוד עם כישורים שונים. כמנהיג, תצטרך לאמץ את מגוון הכישרונות שיש לך בצוות שלך ולהתאים בצורה הטובה ביותר את המאמץ שלהם לביצועי החברה הכוללים.

עליך להעריך כל אדם כיחיד ולא רק כחלק מהצוות שלך. מה שעשוי לעבוד עבור אדם אחד, לא יכול לעבוד עבור אחרים. אתה צריך גם להתאפק מלהפלות מישהו על פי מין, גיל או דת. הכירו את האנשים האלה ומה מניע אותם. הכרת הצוות שלך היטב היא קריטית עבור כל מנהיג גדול.

10 – היה נאמן לתשוקה ויושרה האתית שלך

למנהיגים גדולים יש נטייה להתלהב מאוד לגבי מה שהם מאמינים בו. הם מהווים נוכחות מאוד מדבקת במקום העבודה ויכולים להניע אחרים לשקף את הערכים שלהם.

כמנהיג, לעולם אל תתפשר על מה שאתה מאמין בו כדי שאחרים יראו בך דוגמה מהימנה. חשוב מאוד לשמור על האתיקה בסביבת העבודה ועליך תמיד להתייחס לאחרים בכנות. הפעולות שלך חייבות להיות מיושרות עם המוסר והערכים שלך כדי להיות בנוכחות מכבדת.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

שמי בני פלומן ואני יועץ עסקי, ואני פועל כ 30 שנים ומוביל תהליכים חוצי ארגון במטרה לאפשר לארגון להגיב נכון ומהר למציאות משתנה ולהקנות את היכולת לייצר הובלה ובידול בשוק תחרותי.
בסיס חשוב להיתכנות של תהליכים כאלו מחייב מנהיגות חיובית ומקצועית שתוביל את ההון האנושי להצלחה. זיהוי מנהיגות בארגון ופיתוח שלה בהתאם לחזון ויעדי החברה, זו המומחיות שטיפחתי שנים רבות ובעזרתה אני מסייע ללקוחותיי להוביל בשווקים תחרותיים בשוק המקומי והבינלאומי.
אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני בטלפון מספר: 052-420-3043 או להשאיר פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם.