יועץ עסקי מומלץ

נעים להכיר, שמי בני פלומן, ואני מנהל את חברת MATCH – B2B. אני עובד במכירות, שיווק, ניהול עסקים ובייעוץ אסטרטגי עסקי כבר 30 שנה. הכשרתי מנהלים בכירים רבים, מנהלי שיווק ומנהלי מכירות כדי למקסם את ההשקעה בתקציב השיווק של העסק ולהמיר אותו למכירות. המומחיות שלי היא שיפור יחס ההמרה מלידים ללקוחות.
‏שיפור השיווק הדיגיטלי באמצעות מנועי חיפוש ורשתות חברתיות עשוי לייצר יותר לידים אך לא עוזר להמיר אותם ללקוחות. רוב הלקוחות הפוטנציאליים לא קונים את המוצר באופן מיידי, וכאן צריך לעבוד כדי לשמור על קשר ולספק מידע שיביא את הלקוחות הפוטנציאליים לקבלת ההחלטות הנכונות עבורנו.
האתגר המקצועי שלי ושל עובדי החברה שלי הוא ליצור מסע לקוח משכנע ולזהות את הרגע הנכון בתהליך המכירה.

אודות בני פלומן, יועץ עסקי מומלץ

את מסלול הקריירה שלי התחלתי כיועץ מכירות ללקוחות אסטרטגיים ביורוקום ולאחר כשנתיים גוייסתי לחברת דן אנד ברדסטריט בתפקיד יועץ בחטיבת המודיעין העסקי הבינלאומית. בתפקיד סייעתי בבניית כלים תומכי החלטה והטמעתם בקרב מקבלי החלטות.
שנתיים לאחר מכן התמניתי למנהל השיווק של המכללה למינהל (מסלול אקדמי ולאחר מכן מנהל שיווק על כלל הפעילות) ופעלתי בתפקיד זה 3 שנים.
הובלתי בניית אסטרטגייה שיווקית ושינויים ארגוניים רוחביים. יצרתי את תפיסת "ארגון חושב שיווק". זהו מודל שהוביל לשיפור משמעותי בפעילות השיווקית.
התפקיד הבא שלי היה סמנכ"ל השיווק של חברת דנאור המייצגת את סקוטס האמריקאית (חברה נסחרת בארה"ב המובילה בתחום הגינון בארה"ב).
בתפקיד זה פעלתי כשנתיים וחצי, בניתי יחידת רווח לפעילות בתחום החקלאות.
בהמשך התמניתי לתפקיד מנכ"ל של חברת אינטרלקט שעסקה בפיתוח ובנייה של מערכות ותכנים מקוונים עבור משרד החינוך וחברות בינלאומיות.
בהשכלתי אני בוגר MBA ובוגר קורס דירקטורים בלהב אוניברסיטת תל אביב.
בשנת 2004 התחלתי את הפעילות העצמאית שלי בייעוץ וליווי חברות.
פעילותי ממוקדת בייעוץ אסטרטגי, ייעוץ ארגוני ושיפור מערכי השיווק והמכירות בעזרת בניית תוכנית שיווקית.

עד היום פעלתי מול עשרות חברות וארגונים בתחומים מגוונים הכוללים: חינוך, השכלה גבוהה, מזון, תוכנה, תקשורת, בריאות , תכנים מקוונים, סחר אלקטרוני ועוד.

פעילות יועץ עסקי:

 

במשך 20 השנים האחרונות בני פלומן מלווה מיזמים וחברות בבניית תשתית אסטרטגית שיווקית ושיפור מכירות.
תחומי הפעילות שלי מגוונים וכוללים – ECOMMERCE, השכלה, מזון, חקלאות, תקשורת ועוד.
בנוסף, אני מוביל ידע באמצעות מאמרים והכשרות בקהילה של אלפי חברות קטנות ובינוניות אותה אני מטפח באופן עקבי.
התפיסה המקצועית שלי היא ראייה כוללת של 360 מעלות את הארגון ומכאן הבידול שלי מיועצים עסקיים אחרים.
בזכות הניסיון המקצועי הרחב שצברתי עם השנים ביכולתי לסייע לחברות אשר זקוקות לבניית תוכנית וסדר בכל הקשור לשיווק שלהן בשוק, חברות אשר מחפשות מנהל שיווק במשרה חלקית ובמיקור חוץ ולא במשרה מלאה או כאלו שנמצאות בתחילת הדרך ומתלבטות לגבי אסטרטגיה שיווקית למוצרי החברה.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן
בני פלומן יועץ כלכלי עסקי

באתר של בני פלומן יועץ עסקי לארגונים, מוסדות וחברות תמצאו מידע גם על מנטור לעסקים, אימון אישי למנהלים בכירים, כמה עולה ייעוץ עסקי, סוגי אסטרטגיות שיווקיות, יועץ פיננסי לעסקים ועוד.

אם גם אתם מעוניינים ביד מקצועית מכוונת, שתכוון אתכם לבחירות הנכונות אשר יובילו את העסק שלכם להצלחה, אתם מוזמנים ליצור עמי קשר במספר טלפון: 052-420-3043 לשיחת ייעוץ ראשונית בת שעה (ללא עלות וללא התחייבות) בה אוכל להבין את צרכי הארגון, האתגרים מולם אתם עומדים ולהציע פתרונות מקצועיים לטווח הקצר והארוך שיסייעו לכם להביא לצמיחה אמיתית של העסק שלכם.
למעוניינים, ניתן גם להשאיר פרטים ונציג מטעמי יחזור אליכם.