שיווק מונע ערך חברתי

במחקר שבוצע ב"אקונומיסט "נמצא כי 79% מהצרכנים מעדיפים לרכוש מוצרים מחברה הפועלת עם מטרה חברתית. בעוד שיווק מסורתי מספר על מוצרים ושירותים, שיווק מונע ערך חברתי משקיע מאמצים בלקשר את הפעילות השיווקית להעלאת מודעות לערך אותו אתם והחברה שלכם מייצגים.
"העובדה העגומה היא ש-50% מהילדים בישראל מגיעים לכיתה ג’ עם עששת, ולפי נתוני ארגון ה-OECD ישראל מובילה במדדי העששת בקרב ילדים. לאחר איתור הצורך הגדרנו את משימת המותג להנגיש לכל ילד וילדה בני שלוש בישראל את טכנולוגיית הצחצוח המתקדמת ביותר בעולם, ולהקנות להם הרגלים בריאים שיישארו איתם לכל החיים.
“כך בא לעולם פרויקט ‘חשמלית לכל ילד’, בשיתוף סופר-פארם, שבמסגרתו אנו לא רק מעלים את המודעות לחשיבות בהקניית הרגלי הצחצוח, אלא גם מאפשרים לכל הורה לרכוש ערכה הכוללת מברשת שיניים חשמלית וספר ילדים ב-40 שקל בלבד – בפחות מעלותו של כרטיס קולנוע”.
אופיר גוטמן / מנכ"ל "פרוקטר אנד גמבל" ישראל
המגה-טרנד בימים אלו, במיוחד בתקופת הקורונה הוא רעיון הערך.
מנהיגי שוק בעלי ביצועים גבוהים אומרים שהמיקוד בשיווק המונע ערכים חברתיים מוביל לביצועים טובים יותר.
אלון מאסק פועל בצורה נמרצת כדי לייצר אנרגיה נקייה, לפרוץ את גבולות כדור הארץ לטובת שטחי מחיה לבני האדם וחדשנות טכנולוגית לשיפור תנאי החיים בהם אנו נמצאים כיום. יישוב החלל, אנרגיה סולארית.
חברת לוריאל שחרטה על דגלה את התרומה לסביבה כערך מוביל . לכתבה בנושא.

כך תיצרו ערך מוסף חברתי בפעילות השיווקית של החברה שלכם

אם מחקרים מוכיחים שפעילות של חברה התומכת ב PURPOSE מוצלחים יותר לאורך זמן והלקוחות קונים יותר ומשלמים יותר אז מה בדיוק צריכים לעשות?
אמונה ותשוקה – פעילות מסוג זה קשה מאוד לזייף. הפעילות למען ערך חברתי צריכה לבוא ממקום נוסף מלבד האסטרטגייה השיווקית והעסקית – "עושים באהבה או לא עושים בכלל". לכן, יש לבחור נושא משמעותי עבורנו שלמענו אנו מוכנים להקדיש זמן וכסף.
תכנון פעילויות – בסיוע של פעילים בתחום הרלוונטי יתרמו רבות להעלאת המודעות לפתרון.
מדדים – שלבו את הידע שלכם בתכנון והגעה ליעדים ותמדדו את האפקטיביות של מה שאתם עושים.
יחסי ציבור – יחסי ציבור וקידום העשייה חשובים להצלחה בפעילות עצמה וגם למיצובה ומיתוגה של החברה ו/או הבעלים שלה. עשו שימוש באנשי מקצוע כדי להצליח.

בני פלומן יועץ שיווקי עסקי

שמי בני פלומן ואני יועץ שיווקי אסטרטגי לעסקים. בעברי במקצועי סייעתי לבעלי עסק עצמאי, קטן או בינוני, חברות בוטיק, עסקים משפחתיים, עסקים בתהליך הקמה, בתי עסק המעוניינים בשדרוג העסק וכדומה.
מטרתו של ייעוץ שיווקי לעסקים היא למנוע מבעלי עסקים לעשות טעויות שיעלו לעסק שלהם הרבה כסף ובנוסף גם יבזבזו להם זמן יקר.
ייעוץ שיווקי מותאם ונכון יסייע לעסק לצמוח ולהתפתח על ידי הפיכתו לרלוונטי, הגדלת כמות הלקוחות שלו, הפיכתו ליעיל וממוקד יותר ומתוך כך להפוך ולהיות למותג.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

מעוניינים לקבל ייעוץ שיווקי לעסקים? בואו לקבל אותו מן הטובים ביותר, חברת המאיץ בהנהלת בני פלומן, יועץ כלכלי ועסקי, עוסקת בייעוץ לעסקים, חברות וארגונים מכל התחומים. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון מספר: 052-420-3043 בשיחה נוכל לבחון את האסטרטגיה והפעילות השיווקית של העסק שלכם ולספק עבורכם פתרונות דיגיטליים שיווקיים להתייעלות, הגדלת המכירות וגיוס לקוחות חדשים. תוכלו גם להשאיר פרטים בטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.