ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים

כל עסק גם אם קטן חייב לבנות תהליך שיווקי המייצר לו תזרים מזומנים חיובי בהווה ובעתיד וזאת על בסיס סל מוצרים אטרקטיבי לשוק בו הוא פועל.
כדי לבנות את תמהיל המוצרים המתאים וכדי לשווק אותו בצורה אפקטיבית יש צורך בבניית אסטרטגיה שיווקית. חשוב להבין שאין אבקת קסמים או מהלך פשוט כדי להצליח. משרד תיווך שונה מחנות לציוד סלולרי ותוכנית השיווק של כל אחד מהם תהיה שונה בפעילויות השיווקיות שלה, למרות זאת, תהליך בניית תוכנית, הדבקות בה ויישום הזמן והמשאבים הדרושים יהיו דומים.

מה זה ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים?

בעלי עסקים מבינים כיום את החשיבות הגדולה של פעילויות השיווק השונות שהם מבצעים עבור העסק שלו. פעילויות שיווק נכונות של העסק הן אלו שבסופו של יום יביאו לקוחות חדשים.
תהליך ייעוץ עסקי הוא שונה ומאתגר בהתאם לצרכי החברה או העסק.
יועץ שיווקי מקצועי ינתח בצורה מקיפה ויסודית את מבנה והתנהלות העסק ואת קהל היעד שלו, על מנת להניע לפעילות שיווקית יעילה ומותאמת לעסק עצמו, תוך עמידה בתקציב השיווק שהוקצה, מתוך מטרה להגדלת מספר הלקוחות של העסק.
כ- 70% מהעסקים הקטנים בישראל נכשלים ונסגרים כבר בשנתיים הראשונות לפעילותם. לצערנו, פעמים רבות הסיבה לכך היא חוסר הבנה בסיסית בשיווק.
בני פלומן, יועץ שיווקי לעסקים קטנים מסייע לבעלי עסקים לתכנן אסטרטגיה שיווקית נכונה עבור העסק שלהם ובבניית תוכנית שיווקית מפורטת ומותאמת אישית לבית העסק בערוצי המדיה השונים, בהתאם לתקציב השיווקי הקיים.
במסגרת ייעוץ שיווקי לעסקים שאנו מציעים, ניתן דגש על בניית מוניטין, מיתוג, בידול ושיפור התדמית של עסקים קיימים או עסקים חדשים. עבודת השיווק תורמת להגדלת החשיפה הנראות של העסק במדיות השונות, אשר מובילה להגדלת כמות הפונים שבתורה מגדילה את שורת הרווח החודשית.
בני פלומן, יועץ שיווקי לעסקים קטנים יודע להוציא את המקסימום מתקציב השיווק שלכם ולתת דחיפה שתניע את העסק קדימה בעזרת בניית תוכנית שיווקית מתאימה וסיוע צמוד ליישומה בפועל.

אילו פעולות שיווק יכול עסק קטן בעל תקציב נמוך לעשות?

  • אתר אינטרנט – כצעד ראשון יש להקים אתר אינטרנטי. חשוב לוודא שאתר האינטרנט יכיל תכנים מעניינים וממוקדים שמסבירים לגולש בצורה טובה אודות השירות או המוצר שהעסק מציע ואם אפשר גם תכנים שיתנו לגולש ערך מוסף.
  • נוכחות מלאה ברשתות חברתיות – יש לפתוח דפים עסקיים ברשתות החברתיות הפופולריות (פייסבוק, טוויטר, גוגל+ ועוד). (במידה ואינכם יודעים לבצע זאת בעצמכם תמיד ניתן לפנות אלינו) בכדי למשוך לקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להצטרף כחברים בדפי העסק ברשתות החברתיות מומלץ לעדכן את הדפים העסקיים הללו עם תוכן חדש, מעניין ורלוונטי באופן קבוע ורציף, להגיב לפניות ולתגובות ולהיות נוכח.
  • פרסום ממומן – השלב השלישי הוא השלב בו למעשה מתחיל השיווק באינטרנט לתפוס תאוצה. כיום שיווק באינטרנט הינו הערוץ הזול והמשתלם ביותר לשיווק עבור עסקים קטנים ובינוניים. באמצעות פרסום נכון ברשת האינטרנט ניתן לחשוף את העסק לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים בזמן קצר. ישנן מספר דרכים עיקריות לשווק את העסק באינטרנט כמו קידום אורגני של האתר בגוגל, קידום ממומן של האתר בפייסבוק ו/או קידום ממומן שלו בגוגל. כאשר לכל אופציה יש את היתרונות והחסרונות שלה. חשוב להבין כי במידה ואין לכם ניסיון בשיווק דיגיטלי מומלץ לקחת את שירותיו של גורם אשר מבין בתחום וכך תוכלו להימנע מטעויות קריטיות שעשויות לפגוע בפעילות השיווק הכוללת של העסק באינטרנט.

עסקים להם מתאימים שירותי הייעוץ השיווקי של בני פלומן

שירותי הייעוץ השיווקי לעסקים שאנו מציעים פונים לבעלי עסק עצמאי, קטן או בינוני, חברות בוטיק, עסקים משפחתיים, עסקים בתהליך הקמה, בתי עסק המעוניינים בשדרוג העסק וכדומה.
לסיכום, מטרתו של ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים היא למנוע מבעלי עסקים לעשות טעויות שיעלו לעסק שלהם הרבה כסף ובנוסף גם יבזבזו להם זמן יקר.
ייעוץ שיווקי מותאם ונכון יסייע לעסק לצמוח ולהתפתח על ידי הפיכתו לרלוונטי, הגדלת כמות הלקוחות שלו, הפיכתו ליעיל וממוקד יותר ומתוך כך להפוך ולהיות למותג.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

מעוניינים לקבל ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים? בואו לקבל אותו מן הטובים ביותר, חברת המאיץ בהנהלת בני פלומן, יועץ כלכלי ועסקי, עוסקת בייעוץ לעסקים, חברות וארגונים מכל התחומים. אנו עובדים עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומי השיווק והניהול העסקי, על מנת לסייע ללקוחותינו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור העסק שלהם.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון מספר: 052-420-3043, תוכלו גם להשאיר פרטים בטופסמטה ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.
עם חברת המאיץ, העסק שלכם מזנק קדימה!