בני פלומן יועץ אסטרטגי מומלץ ע"י רענן הס מנכ"ל נועה הון אנוש

רענן הס, מנכ"ל נועה הון אנוש

רענן הס

מנכ"ל נועה הון אנוש

רענן הס הוא פסיכולוג תעסוקתי ארגוני. חבר הועד המרכזי בהסתדרות הפסיכולוגים בישראל מטעם החטיבה החברתית תעסוקתית. בוגר מכון הדסה לייעוץ תעסוקתי ולמיון מועמדים. מומחה בעל ותק רב שנים בייעוץ ללימודים ולקריירה במתודולוגיית שיפור ביצועים לצעירים ולמחפשים קריירה שניה ושלישית.

"בנימין, הובלת את החברה שלי לשווקים חדשים, הגדלת מכירות ופריצות דרך משמעותיות בשימוש ביכולות ובכלים שלי בייעוץ תעסוקתי למסלול קריירה ולימודים. היכולות שלך בבניית אסטרטגיה, ידע בשיווק והיכרות של שווקים בצורה מעמיקה תרמו לי מאוד לכניסה לשוק ההשכלה ושוק ההכרויות עם פתרונות פסיכולוגיים ייחודיים".

רענן הס מנכ"ל נועה הון אנוש ממליץ על בני פלומן

בני פלומן - יועץ אסטרטגי עסקי מסביר על הפרויקט:

במסגרת פעילות משותפת הובלנו בניית שני מיזמים פורצי דרך תוך כדי שימוש במומחיות בתחום התעסוקתי של רענן:

  1. בנינו חברה שהקימה מערכת לניבוי זוגיות בעלת יכולות מוכחות גבוהות, בעזרת אסטרטגייה שיווקית נכונה המערכת נרכשה בין היתר גם ע"י אתר ג'יידייט.
  2. הקמנו מערכת לניתוח וניבוי הצלחה למועמדים ללימודים. בעזרת ניתוח אישיותי המערכת מתאימה את מסלול הלימודים וההתמחות למועמד מתוך מאגר מסלולי הלימוד הקיימים במוסד החינוכי המדובר.
    באמצעות בניית תוכנית שיווקית מתאימה הבאנו לגיוס לקוחות חדשים.
    כיום משתמשים במערכות אלו אוניברסיטאות, גופים הפועלים עבור חיילים משוחררים וגם אנשים פרטיים המעוניינים למצוא מסלול קריירה ולימודים המותאמים להם.
יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

אם גם אתם מעוניינים להופיע כממליצים על שירות או ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי, ייעוץ אסטרטגי לעסקים, מיתוג עסקי או שירותי ייעוץ אחרים שסיפקתי עבורכם, צרו קשר עם בני פלומן יועץ עסקי מומלץ, בטלפון מספר: 052-4203043 או השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם , מבטיחים לדאוג שגם אתם תופיעו כאן!