בני פלומן יועץ שיווק ואסטרטגיה מומלץ ע"י שי כהן מנכ"ל חברת "Inwise"

שי כהן, מנכ"ל חברת "Inwise"

שי כהן

מנכ"ל חברת "Inwise"

"בנימין, הייעוץ שלך לפעילות נישתית של אינווייז בקרב עמותות ובתחום ההשכלה הגבוהה סייע מאוד לפעילות העסקית שלנו.
המומחיות שלך שליוותה את החברה בשלביה המוקדמים סייעה בפיתוח והתאמה של מערכת זו למגוון קהלי היעד.
היותך מומחה בכל הקשור ליחסי המרה משלב הליד עד לשלב הלקוח המשלם יצרה עבורנו אתגר לשילוב תכונות במערכת המסייעות לפעילות המכירות והגדלתם."

שי כהן מנכ"ל חברת "Inwise" ממליץ על בני פלומן

בני פלומן, יועץ שיווקי אסטרטגי מסביר על הפרויקט:

"Inwise" היא חברת תוכנה ישראלית הפועלת בזירה המקומית והבינלאומית.
מאז הקמתה בשנת 2002, "inwise" מספקת לאלפי ארגונים, חברות ועסקים מענה טכנולוגי ומעטפת אנושית לטובת תקשורת מקוונת, יעילה ואישית עם קהלי היעד של אותו ארגון.
"inwise" צמחה מתוך עיקרון פשוט של אסטרטגיה שיווקית האומר כי תקשורת ישירה באמצעים טכנולוגיים היא דרך אפקטיבית לחזק את מערכת היחסים שכל ארגון מעוניין לקיים עם הקהל הייעודי לו.
צורת תקשורת זו הינה חלק מתהליך דיגיטליזציה של ארגונים ומאפשרת בין היתר לצמצם את הצורך של הארגון באסטרטגיית שיווק דיגיטלי או בשירותי שיווק דיגיטלי לעסקים מגופי מדיה ורשתות חברתיות להשגת קהלים ולגיוס לקוחות חדשים.
על בסיס זה פותח הפתרון הטכנולוגי ש "inwise" מציעה: מערכת שיווק מבוססת ענן (Marketing Cloud Software) המאפשרת להגדיל את מאגר הלידים של הארגון, לבנות מסעות לקוח המבססים מערכת יחסים ישירה ואישית עם קהלי הארגון, להמיר מבקרים מזדמנים ללקוחות חדשים .
במסגרת פעילות משותפת עם החברה, זיהינו את הנישה של מוסדות ההשכלה כפלח שוק כבעל פוטנציאל גבוהה מבחינה שיווקית עסקית. בתהליך עם הנהלת החברה בוצע תהליך מעמיק בו נבנתה אסטרטגיה עסקית ושיווקית, נבנו כלים שיווקים וגויסו לקוחות.

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

אם גם אתם מעוניינים להופיע כממליצים על שירותיי כיועץ אסטרטגיה שיווקית, יועץ אסטרטגי לעסקים, יועץ שיווקי לעסקים, יועץ למיתוג עסקי, מנטור פיתוח עסקי או שירותי ייעוץ אחרים שסיפקתי עבורכם, צרו קשר עם בני פלומן יועץ שיווקי אסטרטגי
בטלפון מספר: 052-4203043 או השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם, מבטיחים לדאוג שגם אתם תופיעו כאן!