סרטונים קצרים - בני פלומן יועץ עסקי
דף הבית » סרטונים קצרים – בני פלומן יועץ עסקי
איך עמידה לפני משאית תייצר כלים לשפר את השיווק שלכם ?
בראיון עם ערן שיר, מנכ"ל נסקאר , נאמר שלמרות אמצעי הבטיחות ושיפור תשתיות בתחבורה, מספר ההרוגים בתאונות הדרכים ממשיך לעלות.
איך מוסבר האבסורד ?
לא תמיד אפשר להאשים את הגורם האנושי ואפילו לא את התשתית.
ברגע שהרכב שלכם עומד מאחורי משאית ואין מושג מה קורה לפניה זה מעלה את אי הוודאות לגבי התמונה האמיתית .
איך זה מתקשר לשיווק ?
קיימים כלים רבים במערך השיווק שיודעים לכמת את רמת ההשקעה שנדרשת כדי לייצר תוצאות. מידע זה הוא בהישג יד של כל חברה ומכאן שלא נותן לכם יתרון משמעותי בהבנת המציאות.
אז איך מייצרים תמונה מדויקת יותר כדי להמשיך בכיוון הנכון ?
מוזמנים לצפות בפינת הקפה ולהבין איך עושים שימוש בנכסים שיש רק לכם ושימוש בהם יסייע לכם להבין מה קורה לפני המשאית שלכם.
9 מאי 2022
שיווק נכון באמצעות משפיעני רשת – כל מה שחשוב לדעת!
מבחר של טיפים קצרים שיעזרו לכם לבחור את משפיען הרשת הכי נכון לחברה שלכם ולמוצרים שאתם משווקים!
מורן טרסוב משפיענית בתחום ההורות
אינסטגרם:
שירן ספיר משפיענית בתחום ההורות ומשחקי ילדים:
אינסטגרם:
רויטל ויטלזון משפיענית בתחום ההורות:
אינסטגרם:
instagram.com/revitalvitelzonjacobs
אשלי וקסמן בקשי – משפיענית בתחום הקוסמטיקה:
אינסטגרם:
instagram.com/ashleywaxmanbakshi
שלי גפני – משפיענית בתחום הקוסמטיקה:
אינסטגרם:
חברות המתמחות בשיווק באמצעות משפיעני רשת:
4 אוגוסט 2021
מי היא חברת ההפקות הגדולה בעולם? ואיך היא מצליחה?
חברת PIXELLOT היא חברת ההפקות הגדולה בעולם ופורצת דרך.
היא חדשנית ובנתה קטגוריה חדשה הנותנת כלים חשובים לשיווק בחברות
מוזמנים ל 3 דקות של חדשנות בשיווק
1 יולי 2021
סיפורם של חדר מלחמה ו20 מיליון דולר
ההישגים הגדולים של חברות קורים ממיקרו חדשנות. צריכים להבין שאיילון מאסק וסטיב ג'ובס חוללו מהפיכות, אבל הם לא מודל לחיקוי המתאים לתעשייה.
בפודקאסט שבו הכרתי את Josh Linker יזם פורץ דרך, הוא סיפר על אירוע מעניין שקרה בחברת אקספדיה שחסך בשנה 20 מיליון דולר, בסרטון אני מתמקד בחוליה המשמעותית שהביאה לפריצת הדרך. אני בני פלומן ממוקד ומתרגש לפצח ולבנות לכם את היתרון התחרותי ולהוביל אתכם להצליח.
8 מאי 2021
מה קורה בחברה B2B שמחליטה להיות גם B2C?
בראיון עם תמי מרקוביץ סמנכ"ל ית השיווק של נירלט, היא מתארת צעד חשוב וזהיר של מכירה לחנויות מקצועיות ובמקביל ללקוחות פרטים.
איך עושים זאת?
26 אפריל 2021
כלכלה מעגלית ומפעלי ניר חדרה
מפעלי נייר חדרה מהווה אתגר שיווקי לא פשוט. מדובר על מפעל תעשייתי זו לא חברת הייטק הקונוטציה של נייר ללקוח הפרטי היא הגדלת החור באוזון וכריתה של עצים הנייר לא זוכה כיום למיתוג ולא נרכש על ידי הלקוח הפרטי בגלל נכסי המותג המיוחסים לו.
18 אפריל 2021
פיצריה מקומית שעושה בית ספר לשיווק לחברות בינלאומיות
רוב חברות מבצעות סקרים טלפונים,קבוצות מיקוד, שליחת שאלונים ומפגשים אחד על אחד עם לקוחות פוטנציאלים ולקוחות קיימים כדי לקבל משוב ומידע כדי לפתח מוצרים נוספים ושיפור השרות.
16 אפריל 2021
כיצד שטראוס מייצרים מצויינות
בפינת הקפה היום אני מסביר מה כוחו של הסיפור שמאחורי המוצרים בהנעת החברה קדימה לטווח ארוך
14 אפריל 2021
CUT THE BULLSHIT
שלושת הדברים המשמעותיים שהשתנו בשיווק בעשור האחרון והם יסוד חשוב להמשך
11 אפריל 2021
כיצד מייצרים מתלונות מנוף למכירות
האם לתת בונוסים לאנשי מכירות מגדיל מכירות? לא בטוח. בעד ונגד בסרטון הקצר שלפניכם
5 אפריל 2021
טיפ חשוב לחברות לנדלן מניב
רוב החברות לנדלן מניב נראות ונשמעות אותו דבר ולכן הגידול במכירות מגיע בעיקר מחבר מביא חבר, מה צריך לשנות ולחזק כדי להצליח יותר טיפ שיסייע לכם להצליח
23 מרץ 2021
יש לי רעיון לחברת אבן קיסר
בהמשך לפודקאסט ששמעתי עם רינת אפרימה מנכ"לית חברת אבן קיסר.
יש לי רעיון לביסוס אוטוריטה והובלה מאתגרת בשוק
7 מרץ 2021