מיתוג עסקי
דף הבית » מיתוג עסקי
מיתוג עסק כיום בעידן הדיגיטל היא לא משימה קלה ופשוטה, לפניכם דגשים שחשוב להקפיד להם למיתוג אפקטיבי בעידן הדיגיטל.
העידן הדיגיטלי פתח עבור יזמים ובעלי עסקים קטנים הזדמנויות חדשות להראות את המותגים שלהם למיליוני אנשים בהשקעה מזערית.
ישנן דרכים רבות באמצעותן תוכלו לחזק את המותג שלכם, אך הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש בו בחוכמה. חשוב לזכור שמיתוג דיגיטלי יכול לסייע לחברה שלכם להתבלט גם בשוק מאוד תחרותי וגם יכול לסייע גם אם אתם בוחנים מיתוג דיגיטלי מחדש עבור החברה שלכם.
מהו מיתוג דיגיטלי, ולמה זה משנה לחברה שלכם?
מיתוג דיגיטלי הוא שימוש בפלטפורמות מקוונות לקידום החברה שלכם והתדמית שלה. בעידן הדיגיטל גם לבעלי עסקים קטנים ישנה האפשרות להציג ולהראות את המותגים שלהם למיליוני אנשים באמצעות כמה לחיצות בלבד – דבר המגדיל את התחרות.
כיצד תוכלו להשתמש במדיה חברתית כדי לסייע בהגדלת המותג שלכם?
פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם יכולות להועיל ביותר לצמיחת המותג שלכם. עליכם לפרסם תוכן מעניין ומניע לפעולה באופן קבוע ולהגיב לכל הערה או שאלה שתתקבל מהאנשים אשר עוקבים אחריכם. כך תוכלו לבנות קשרים עם הלקוחות שלכם. אם הם אוהבים את המותג שלכם ואת האישיות של החברה שלכם, סביר להניח שהם ישתפו את התוכן עם חבריהם שעשויים להיות מעוניינים לרכוש ממך.
למה חשוב להשקיע באתר האינטרנט של בית העסק שלכם?
האינטרנט העולמי מלא באתרים המספרים לאנשים הכל על המוצרים והשירותים שגם אתם מציעים. עם זאת, כאן נכנס כוחו של המיתוג לתמונה. אתר אינטרנט יכול לעזור לחברה שלכם לבלוט על ידי יצירת תדמית מותג עבורו ברשת.
המשמעות היא לספק למבקרים תוכן מרתק בכל דף שהם מבקרים בו, כך שהם ירגישו שזמנם וכספם הושקעו במקום הנכון .
חישבו על אתר אינטרנט כעלון מקוון של החברה שלכם, שיעזור לשכנע אנשים להעסיק אתכם או לקנות ממכם במקום מהמתחרה שלכם.
כיצד בוחרים את העיצוב הנכון ללוגו שלכם או גרפיקה אחרת באתרי מדיה חברתית?
הלוגו שלכם הוא חוליה חשובה מאוד בתהליך המיתוג ולכן הוא מחייב חשיבה ותכנון (קישור לדף מיתוג עסקי לוגו), הוא מייצג את החזון ומהות הפעילות של החברה .
לצורך מיתוג מקצועי מומלץ לשכור מעצב גרפי מקצועי שיוכל לעזור ליצור עיצוב מקורי המושך את העין עבור המותג של החברה שלכם. גם גרפיקת המדיה החברתית שלכם, כגון כותרות או תמונות פרופיל, צריכה להיראות טוב ולהתאים לתמונה הכללית שלכם.
באילו צבעים מומלץ להשתמש בחומרים שיווקיים, לוגואים וכו'?
לכל צבע יש אישיות משלו שתעזור לתת למותג שלכם זהות. עליכם לבחור צבעים המתאימים למסר שאתם מנסים להעביר על החברה שלכם תוך התבלטות מול המתחרים. דרך טובה לעשות זאת היא לנתח כמה מותגים מצליחים ולראות במה הם משתמשים, ואז להשתמש בזה בעצמכם, אם זה אכן מתאים עבורכם.
הדרך הטובה ביותר להתבלט היא להיות אותנטיים. זכרו כי העידן הדיגיטלי אינו קשור רק לכמה עוקבים או לייקים אתם מקבלים ברשתות החברתיות – מה שחשוב הוא מערכות יחסים עם אחרים שיכולים באמת להתייחס אליכם.
מיתוג עסקים – בני פלומן
שמי בני פלומן ובשנים האחרונות אני משמש כיועץ שיווק דיגיטלי, יועץ שיווק ואסטרטגיה, יועץ שיווק ופרסום ועוד. כבעל ניסיון רב בתחום, ליוויתי עשרות חברות ובתי עסק בבניית אסטרטגייה שיווקית עבורם, במיתוג עסק, בכתיבה שיווקית לעסקים, בשיווק דיגיטלי לעסקים ועוד.
אם גם אתם מעוניינים למתג את העסק שלכם ולחזק את מערך השיווק, התקשרו עוד היום לבני פלומן, יועץ מיתוגי לעסקים, לשיחת ייעוץ ראשונית – בת שעה – ללא עלות וללא התחייבות, בה אבין את החולשות והחוזקות של המותג והחברה שלכם ואוכל להציע פתרונות לייעול ומיתוג נכון עבורכם.
מוזמנים ליצור קשר עם בני פלומן, יועץ עסקי ושיווקי בטלפון מספר: 052-420-3043
או להשאיר פרטים מטה ונציג מטעמי יחזור אליכם בהקדם.