עשרת הדברים שחשוב לבחון בגיוס מנהל שיווק חדש

תקופת הקורונה "ממציאה את השיווק מחדש". חברות חייבות להסתגל ולמצוא את כיווני הצמיחה בחוסר ודאות.

הציפייה של הנהלת החברה היא שמנהל השיווק יתרום משמעותית בשינוים הנדרשים.

אני רוצה לחלוק איתכם מניסיוני בגיוס והשמה של מנהלי שיווק את הדברים החשובים אותם אני בודק.

אתם מוזמנים כמובן להאיר ואו להעיר הערות בערוץ הפייסבוק, לינקדאין ובאתר. 

בהצלחה חברים 

 

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם

חייגו
עכשיו

שלחו
ווטסאפ

שלחו הודעה
במסנג'ר

תאמו איתי
שיחת ייעוץ