מנהל שיווק ומנהל כספים נפגשים לישיבת תקציב .. ואז זה מתחיל

(הקטע מבוסס על סיפור אמיתי :))

אבי בני, סגור את הדלת נצלול לתקציב

בני – קדימה 

אבי שלחת לי בדיחה במייל -דו"ח אקסל שכנראה טעית בחישובים 

בני – הבדיחה היתה לפני כן, שלחת לי מייל עם יעדים מתוקנים לשנה הזו 

בני – ציניות בצד, קיבלתי את המייל שלך, ראיתי את התיקונים שביקשתם ליעדי השיווק, הכנתי שיעורי בית וכדי לעמוד בהם העליתי תוכנית ותקציב. 
         ברור לכם שאין לי אבקת קסמים לייצר עוד פניות ולקדם 3 מוצרים חדשים.

אבי את התשתית יש לך, כמה יעלה עוד קמפיין ? איך הגעת לעוד 250,000 ש"ח? 

בני – אבי, אתה רוצה להגדיל את המכירות ב 3.5 מיליון ש"ח, את החישוב שלי להיקף הפניות וקידום מכירות אתה רואה בתוכנית, הגידול הזה לא יגיע מעוד קמפיין.
         כדאי מאוד שגם אורי מנהל המכירות יצטרף לישיבה שלנו.

אבי אולי נתחיל אחרת, בתקציב של 50,000 שח נוספים מה תוכל לעשות ?

בני – עוד קמפיין אחד  בדיגיטל ואל תצפה שזה יתן מענה למה שהמכירות צריכים

(בני -מנהל שיווק )    (אבי – מנהל כספים )

זהו קטע קצרצר שמאוד מאפיין מפגש בין שיווק לכספים בנושא תקציב השיווק. 

בחרתי לראיין את רו"ח ניסים חמאוי שמשמש מנהל כספים במיקור חוץ בחברות ויחד איתו לבחון את הפתרונות שניתן ליישם לעדכון תקציב השיווק בהתאם לאתגרים ופעילויות המשתנות תוך כדי פעילות.

ניסים הוא בעל ניסיון רב ומסתייע בכלים פשוטים בכדי לסייע בקבלת החלטות לדרג הניהולי. 

מוזמנים לצפות בוידאו ואו להאזין לפודקאסט – זמן הראיון 30 דקות.

תודה רבה לניסים ובהצלחה בישיבת התקציב הבאה 🙂

אתם מוזמנים כמובן להאיר ואו להעיר הערות בערוץ הפייסבוק, לינקדאין ובאתר. 

בהצלחה חברים 

 

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם

חייגו
עכשיו

שלחו
ווטסאפ

שלחו הודעה
במסנג'ר

תאמו איתי
שיחת ייעוץ