חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להגדיל מכירות?

עסקים ברחבי העולם פועלים 24/7 כדי לייצר מכירות. זו משימה כל כך משתלמת שמומחים רבים פיתחו עסקים ממוקדים בייעוץ לחברות על שיפור היקף המכירות שלהם. אולם למרות כל הסיוע הזמין הזה, חברות רבות כמעט ואינן רואות את ערך המכירות שלהן מרקיע שחקים. עסקים עשויים לעבור שלבים שונים בעזרת כלים שיווקיים ואסטרטגיים שהחברות בונות לעצמן החל מתוכנית השיווק שלהם ועד לאתר האינטרנט שלהם בכדי להגדיל את מחזור המכירות שלהם. אני מאמין במאמץ משמעותי להגדיל מכירות, הייעוץ הוא רק חלק מכוון אך העבודה הקשה היא של הלקוח -אני מספק ייעוץ בעל ראייה רחבה של 360 מעלות ומלווה את לקוחותיי ביישום עד להצלחה.
הגדלת מחזור המכירות לא מחייב שינוי של ליבת העסק שלכם או תשלום ליועץ סכומים מופקעים. למעשה, הגדלת המכירות של העסק צריכה להיות ממוקדת כמו הסתכלות על כמה דברים בסיסיים ויישום רעיונות פשוטים.
למרות שלאף אחד אין את הנוסחה לפעמים תהליך בסיסי שלא כרוך בשינויים משמעותיים יכול להביא לתוצאות מפתיעות.
למידע נוסף שיכול לעניין אתכם:

הכנתי עבורכם רשימת טכניקות פשוטות אך יעילות להגדלת המכירות:

הכנתי עבורכם רשימת טכניקות פשוטות אך יעילות להגדלת המכירות:
שקלו את המניעים העסקיים של הלקוחות – כדי לפתח אסטרטגיה נכונה ליצירת לידים חדשים, חשוב לדייק את המטרות והיעדים. ברגע שיש יעדי מכירות ברורים ניתן לבחון האם המידע השיווקי והכלים השיווקיים שיש לאנשי מכירות אכן מתאימים. מנהיגים עסקיים חייבים להיות קשובים מאוד ליעדים הנוכחיים של הלקוחות שלהם כדי לשמור על מיקומם בשוק ולהניע צמיחה.

  • חיו את השטח – להיות נוכח בשטח הכוונה היא לייצר גישה שירותית שאומרת: "מה עוד ניתן לעשות" ו"איך ניתן לשפר תוצאות. גישה זאת תעזור לכם להתמקד בתוצאות עבור הצד השני והן הבסיס למערכת יחסים איתנה. כדי למכור יותר ולמי שצריך עלינו להיות בשטח ,לראות ולשמוע את הלקוחות ולהבין את הצרכים שלהם, כאן אולי צריך להקדיש זמן להקשבה ללקוחות, להסתייע בסקרים כדי להבין את הצרכים המבוקשים ובכל למעשה להיות אקטיביים – דבר אשר לא יכול להתנהל מהמשרד.
  • אתרו את קהלי היעד הנכונים לכם – מוצר ושירות צריכים לספק צרכים של לקוחות, אם אנו מוכרים משהו שהצורך בו לא קיים או קיים רק באופן חלקי -נבזבז אנרגיה ללא הצלחה, חשוב לבחון את פעילות המתחרים ואת גודל ההצלחה שלהם בשוק -אם הם מדויקים יותר לצרכי הלקוחות -יש להבין את הפערים ולעשות את כל הפעולות הנדרשות כדי להשלימם. זהו למעשה יצירת בידול תחרותי עם יכולת לפתור בעיות מפתח, זהו ערך מוסף שיעזור ללא ספק להגדיל את המכירות.
  • ערך מוסף – מילוי צורך מבוקש הוא חיוני להצלחה.
    אם אתם מציעים שירות או מוצר המתאים לצורכי הלקוחות שלכם ויש עוד המון חברות שעושות את אותו הדבר ובאותה האיכות, זה לא יהיה כל כך קל להגביר את המכירות שלכם. אבל כשאתם מספקים ערך מוסף ללקוחות שלכם, כזה שלא ימצאו במקום אחר אתם זוכים בנאמנותם.
  • אסטרטגיות שיווק עקביות – מחזור מכירות גדול ושיווק מוצלח לא נוצרים ביום אחד. ללקוחות ולשוק לוקח זמן לאמץ מוצרים חדשים. לכן, כדי לקצר תהליכים מומלץ להשקיע בחומרים שיווקים ותהליכי הבשלה מושכלים תוך שימוש בדיגיטל ובתוכן כדי לקצר את הדרך ולהעלות מודעות.
  • הגדילו את סל המוצרים – UPSELL – זה הרבה יותר קל למכור ללקוחות קיימים מאשר ללקוחות חדשים.
    ראשית, הגדילו את ערך העגלה. חפשו דברים משלימים שאתם יכולים להוסיף למכירה או לרכישה הנוכחית. שנית, הגדילו את תדירות הרכישה באמצעות הצעת מבצעים ומבצעים בלעדיים כדי שלקוחות יחזרו אליכם לעתים קרובות יותר.
    התמקדו בלקוחות קיימים – היו פרואקטיביים ביצירת קשר על בסיס קבוע, אפילו רק כדי לבדוק ולשאול מה שלום הלקוחות שלכם באופן אישי ומקצועי. כמו כן, נסו להוסיף ערך לשירותים שלכם.
    לבסוף, אל תחששו לשאול אם הם מכירים מישהו שזקוק לשירותכם, והפכו את תהליך ההפניה ל"חבר מביא חבר"
    התמקדו בסיבה בגללה לקוחות קונים מכם – הכל מתחיל בשאלה למה לקוחות קונים מכם. אני מאמין שזו הדרך הפשוטה להגדיל את המכירות. כאשר תבינו את הסיבה בגללה הלקוחות רוכשים מכם, תוכלו להעצים אותה ולפתח אותה לערך המוסף שלכם. ניתן ליישם גישה זו על כל עסק.
  • יצירת שירותים משלימים – חשוב לזכור כי מכירת שירותים משלימים ללקוחות יכולה להגדיל את מחזור המכירות באופן משמעותי. למשל חברת מזון שעל בסיס המשאיות הקיימות שיש לה הופכת גם לחברת שינוע עבור חברות מזון אחרות. למעשה בעזרת ניצול תשתית קיימת הצליחה חברת המזון להיכנס גם לתחום השינוע – ניצול הקיים לטובת החדש.
  • ערכו ביקורת באתר – הפעילו ביקורת אתר, עיינו בגוגל אנליטיקס שלכם ובצעו ניתוח מתחרים. מצאו תחומים שבהם תוכלו להשתפר בתחום קידום אתרים וחווית משתמש. אתם יכולים להביא מכירות חדשות על ידי דילוג ממיקום מילת מפתח בעמוד השני של גוגל לעמוד הראשון. תנו דגש לנוכחות האינטרנט שלכם.
  • הניעו את הלקוחות לפעולה – הנושא של הנעה לפעולה (CTA=CALL TO ACTION)של לקוח פוטנציאלי וקיים היא קריטית בעיקר בעידן הדיגיטל שבו כל המסרים עוברים אותנו – הפכנו לעיוורים למסרים.
    הנעה לפעולה אשר מחוברת לצורך ולסוג הלקוח שלנו – צריכה לגעת בצרכים המתאימים ללקוח עצמו. זה נכון לגבי בכל ערוץ שבאים במגע איתו -מייל, עלונים, קמפיין, וכמובן בתהליך המכירה עצמו -עליכם לתת כלים לאיש המכירות לשיכנוע הלקוח.
  • התנסו בפלטפורמה של LinkedIn – פעילות שיווקית בפלטפורמת לינקדאין היא כלי קריטי כאשר מדובר על B2B – שיווק לחברות ולא ללקוחות פרטיים.
    השיווק בלינקדאין הוא פשוט ויאפשר לכם למצוא אנשים שהם באמת פעילים ושבאמת רוצים שתיצרו עימם קשר.מומלץ גם להשתמש בתכונות -SmartLinks וב"מי צפה בפרופיל שלי" כדי ליצור קשר עם אנשים שמראים סימני עניין בכם ובשירותים שלכם.
  • ארגנו אירועים פרטיים – ארח אירועים פרטיים או, במקרה של Covid-19, אירועים וירטואליים המתארחים בזום. אנשים אוהבים לבוא לאירועים אקסקלוסיביים. הזמינו את הלקוחות המובילים שלכם ואת הלקוחות הפוטנציאליים המובילים שלכם. צרו קהילת לקוחות פוטנציאליים סביבכם וכך תקלו על עבודת השיווק שלכם בכל שלב ושלב.

 

יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

בני פלומן מנטור פיתוח עסקי

שמי בני פלומן ואני עוסק בייעוץ אסטרטגי לעסקים, אם גם אתם מעוניינים להזניק את העסק שלכם קדימה, להגדיל הכנסות ולהקטין משאבים ועלויות, אני מזמין אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית חינם, בה אוכל לבחון את הבעיות העיקריות באסטרטגיית השיווק והמכירה של העסק שלכם, ולהציע פתרונות רלוונטיים מקצועיים בעזרתם תוכלו להגדיל רווחים במינימום מאמץ ובמקסימום הצלחה. אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני בטלפון מספר: 052-420-3043 או להשאיר פרטים בטופס מטה ואחזור אליכם.