חשיבה בתוך הקופסה – שיטה לחדשנות פורצת דרך

businessman-innovation
רוצים ארגון יצירתי באמת? אם כן, חִשבו בתוך הקופסה. על פי הגישה המסורתית, היצירתיות אינה מובנית ואינה כפופה לכללים או לדפוסים, וכדי להיות מקוריים וחדשנים באמת עליכם לחשוב מחוץ לקופסה.
 
על פי הגישה המסורתית, יש להתחיל בבעיה ואז לערוך סיעור מוחות פרוע עד שמגיעים לפתרון. חשיבה בתוך הקופסה מראה שחדשנות טובה ומהירה יותר מתרחשת כשפועלים בתוך העולם המוכר לכם (אכן כך, בתוך הקופסה) תוך שימוש בסדרת תבניות המכוונות את התהליך היצירתי באופן שעושה אותנו יצירתיים יותר, לא פחות. הטכניקות האלה נגזרות ממחקר שגילה סדרה מפתיעה של תבניות המשותפות לכל הפתרונות החדשניים.
אלה יוצרות את התשתית ל"חשיבה המצאתית שיטתית", SIT, המשמשת כיום מאות תאגידים בכל רחבי העולם, לרבות חברות מובילות כמו ג'ונסון & ג'ונסון, ג'נרל אלקטריק, פרוקטר & גמבל ופיליפס.
 
"יצירתיות יכולה להיות פשוטה ושיטתית. בויד וגולדנברג מסבירים מה מרכיב יצירתיות, וכך מסייעים לכולנו להביא לידי ביטוי מיטבי את הפוטנציאל הטמון בנו".
(דן אריאלי, מחבר הספר לא רציונלי ולא במקרה)

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם

חייגו
עכשיו

שלחו
ווטסאפ

שלחו הודעה
במסנג'ר

תאמו איתי
שיחת ייעוץ