איך מפסיקים לאבד לידים איכותיים ?

Quality-leads
המציאות מראה שבממוצע כ 5% מסך הלידים הופכים למכירות, ז"א רוב הלידים הולכים לפח, מכאן שרוב זמן הפעילות של מערך המכירות גם כן הולך לפח.
מה עושים כדי להגיע מהר ללידים איכותיים ?
תתמקדו בדברים שהם בשליטה שלכם -זמן ביצוע הפולואפ וכיצד לבצע זאת. אתם לא שולטים ב -האם הוא קונה ומתי הוא קונה
מחקרים מראים – שחזרה ללקוח שהתעניין תוך 5 דקות מגדילים את המכירות ב 400%. (ניתן להיעזר באוטומציה של תכנים )
בנוסף מומלץ שתהיה לכם מערכת CRM בה תוכלו לסמן את רמת הרלוונטיות של כל ליד. הסימון יכול להיות לאחר שיחה או מענה על שאלות שהעליתם בפרסום.
 
 
4 צעדים
1. תהליך מכירה פשוט וממוקד, נציג מכירות יצויד בדברים החשובים שצריכים לעבור ללקוח וחומר שיווקי ממוקד, קצר ומעוצב שיכול להישלח ללקוח לפני / תוך כדי השיחה בוואטסאפ או במייל.
2. הגדרה מדויקת מהו ליד רלוונטי שממשיכים לטפל בו. כל מי שלא עונה על הקריטריונים יועבר להמשך הבשלה על ידי השיווק (הבשלה -CUSTOMER JOURNEY).
3. מתמקדים בלידים איכותיים – כדי להתמקד בלידים איכותיים, מייצרים סטטוסים במערכת CRM או ניקוד שמשקלל את הפרמטרים שמאפיינים ליד איכותי ובהם מתמקדים.
4. לזנוח מהר את הלידים הלא מתאימים-השיווק באמצעות תוכן ואוטומציה מייצר את ההבשלה של לקוחות פוטנציאלים ומניע אותם לפעולה. חשוב שהמכירות לא יבזבזו זמן יקר כי רוב הזמן שלהם הולך על לידים לא רלוונטים.
אם תעמדו על המשמר ותיישמו את הכללים הפשוטים האלו יקרו שני דברים
אנשי מכירות אפקטיביים ומרוצים והגדלת הכנסות לחברה .
ומה עושים עם כל הלידים הפחות רלוונטים – אתם מוזמנים ל WWW.MATCH-B2B.COM 

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם

חייגו
עכשיו

שלחו
ווטסאפ

שלחו הודעה
במסנג'ר

תאמו איתי
שיחת ייעוץ