ארגון חושב שיווק

ארגון חושב שיווק​

An organization thinks marketing

כיצד בונים יתרון בלתי הוגן
עבור החברה שלכם בשוק תחרותי ?

כיצד תצליחו להגיב בצורה מדויקת,
אפקטיבית ובזמן קצר לתחרות בשוק ?

לאחר שנים בעיסוק במודיעין עסקי חלקם בחברת בדן אנד ברדסטריט וחלקן בתפקידי מפתח בשיווק ובניהול חברות,  השקתי את המודל "ארגון חושב שיווק". 
מודל שמייצר תהליך מובנה לייצור קבלת החלטות לטווח קצר וארוך לתחרות בשוק שלכם.
לפרטים נוספים ובניית היתרון הבלתי הוגן אנא עדכנו פרטים בטופס שלפניכם ואצור עמכם קשר בהקדם.

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו