טסט למערך השיווק

טסט למערך השיווק

Book-marketing-test

לקבלת המדריך המקיף ביותר שאני מכיר פנו אליי

Marketing Optimizzation Test

כאשר אני שואל מנכ"לים מהו הציון שהם נותנים למערך השיווק שלהם,
מתחילה תזוזה בכיסא. 

התשובה היא בדרך כלל  "אנחנו בוודאות יודעים שתקציב שנה הבאה יהיה גדול יותר, אנחנו מודדים בעיקר את היקף הפניות, ולגבי מדדים נוספים, זה מאוד תיאורטי ואם נהיה איתך גלויים, אנחנו לא מייצרים יעדים או ציונים לפעילויות נוספות בשיווק.

ברור לנו שצריך לייצר יעדים ומדידה לפרמטרים נוספים, לא כל כך ברור לאילו פרמטרים".

לאחר שנים רבות בתפקידים בכירים בשיווק וליווי חברות במשך כ-15 שנים 

הכנתי את המתווה וההנחיות לבניית טסט למערך השיווק. 

גם יישום חלקי יביא אתכם לשיפור משמעותי בריכוז מאמצים לכיוונים הנכונים.

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו