כדי לדעת שאנו בדרך הנכונה אני בונה מדדים ייחודיים לתהליך המשמשים אותנו כמצפן בדרך.

מהר מאוד הארגון כולו לומד את השלכותיהם של ״מדדי פלומן״

חייגו עכשיו

שלחו ווטסאפ

שלחו הודעה
במסנג'ר

תאמו איתי
שיחת ייעוץ

בני פלומן אודות

כדי לדעת שאנו בדרך הנכונה אני בונה מדדים ייחודיים לתהליך המשמשים אותנו כמצפן בדרך.

מהר מאוד הארגון כולו לומד את השלכותיהם של ״מדדי פלומן״

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

מי זה בני פלומן?​

אני יועץ שיווק, מומחה בשיפור ובנייה של מערכי שיווק בחברות וארגונים.
בהשכלתי אני בוגר MBA התמחות בשיווק, בוגר קורס דירקטורים בלהב אוניברסיטת תל אביב ובוגר הכשרות רבות של איגוד השיווק ומוסדות אחרים.

התחלתי כאיש מכירות ללקוחות אסטרטגיים ביורוקם = יורונט תקשורת  

ולאחר כשנתיים גוייסתי כיועץ בחטיבת המודיעין העסקי הבינלאומית בפעילות מול התעשייה הביטחונית. 

שנתיים לאחר מכן התמניתי למנהל שיווק של המסלול האקדמי ולימודי תעודה של המכללה למינהל, בתפקיד זה פעלתי 3 שנים.

התפקיד הבא שלי היה סמנכ"ל השיווק של חברת דנאור המייצגת את סקוטס האמריקאית (חברה נסחרת בארה"ב המובילה בתחום הגינון בארה"ב) בתפקיד זה פעלתי כשנתיים וחצי

התפקיד הבא היה מנכ"ל של חברת אינטרלקט שעסקה בפיתוח ובנייה של מערכות ותכנים מקוונים עבור משרד החינוך וחברות בינלאומיות.

בשנת 2004 התחלתי את הפעילות העצמאית שלי בייעוץ וליווי חברות, הפעילות היתה ממוקדת בייעוץ אסטרטגי, שיפור מערך השיווק ומכירות והגדלת רווחיות והכנסות.
עד היום פעלתי מול עשרות חברות וארגונים בתחומים מגוונים הכוללים השכלה גבוהה, מזון, תוכנה, תקשורת, בריאות , תכנים מקוונים, סחר אלקטרוני ועוד. 
כיום אני מוביל ידע באמצעות מאמרים והכשרות  בקהילה של אלפי חברות קטנות ובינוניות אותה אני מטפח.
במהלך כ-10 שנים הקמתי וערכתי את עיתון מנהלים של ביה"ס למנהל עסקים במכללה למינהל.

כיום אני בעלים ושותף בחברת ניהול סיכונים לתעשיית הסחר האלקטרוני ומיזמים נוספים בתחומי הדיגיטל. paymentsop.com

מתי קוראים לי ?

אין מנהל שיווק

אין מנהל שיווק וכולם מבינים שזה פצע פתוח שמשלמים עליו מחיר כבד. 
אל תחכו שהמכירות ירדו. קיראו לי לעזרה ונבנה יחד תוכנית שיווקית. אפשר גם עם מנהל שיווק במיקור חוץ לנהל תוכנית שיווקית אפקטיבית. לא חייבים לשכור מנהל שיווק במשרה מלאה.

חסרים לידים איכותיים

יש ויכוחים בין המכירות לשיווק על כמות ואיכות הלידים.
מנהל המכירות טוען שאין מספיק לידים,
ואלו שמגיעים בחלקם הגדול אינם רלוונטים. 
מנהל השיווק טוען שיכולת המכירה נמוכה וזו שורש הבעיה.
אני אעזור לכם במדידות ונגיע לשורש הבעיה ולפתרונות הדרושים.

חייבים עוד כח אדם

מנהל השיווק ומנהל המכירות "זועקים" לכח אדם וטוענים שאי הגעה ליעדים קשורה ישירות לעומס במחלקות השונות.
יש לי ניסיון עשיר גם בכל מה שקשור בניהול ארגוני.

יש הרבה מאוד לידים "קרים"

מאות ואלפי לידים קבורים במאגרי המידע ומהווים "נדלן מת" 
חייבים לייצר מהם הכנסות ולהפוך אותם ללקוחות פעילים.
זו אחת ההתמחויות שלי.
יש לי תוכנית סדורה שתוביל אתכם להפוך את הלידים הקרים לחמים.

בין לקוחותיי