כדי לדעת שאנו בדרך הנכונה אני בונה מדדים ייחודיים לתהליך המשמשים אותנו כמצפן בדרך.​​

מהר מאוד הארגון כולו לומד את השלכותיהם של ״מדדי פלומן״

כדי לדעת שאנו בדרך הנכונה אני בונה מדדים ייחודיים לתהליך המשמשים אותנו כמצפן בדרך.​​

מהר מאוד הארגון כולו לומד את השלכותיהם של ״מדדי פלומן״

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

מי זה בני פלומן?​

אני יועץ עסקי , מומחה בהאצת הפעילות העסקית בחברות ובארגונים.
בהשכלתי אני בוגר MBA, בוגר קורסי דירקטורים (להב, אוניברסיטת תל אביב)
ותלמיד נצחי בכל הקשור בניהול שיווק ומכירות חברות וארגונים.
כפי שאתם מבינים, בניית כלים וידע לשיפור ביצועים בטווח קצר וארוך
זו אחת המשימות החשובות בטיפוח הקשר שיש לי מול מקבלי ההחלטות.

לפניכם מסלול הקריירה שלי כשכיר והמעבר לייעוץ וליווי חברות.

Internet Zahav Logo

התחלתי כאיש מכירות ללקוחות אסטרטגיים
ביורוקם = יורונט תקשורת

Decide With Confidence logo

ולאחר כשנתיים גוייסתי כיועץ בחטיבת המודיעין העסקי הבינלאומית
בפעילות מול התעשייה הביטחונית

hamiclala leminal logo

שנתיים לאחר מכן התמניתי למנהל שיווק של המסלול האקדמי
ולימודי תעודה של המכללה למינהל
- בתפקיד זה פעלתי 3 שנים.

scotts tsc logo

התפקיד הבא שלי היה סמנכ"ל השיווק של חברת דנאור
המייצגת את סקוטס האמריקאית(חברה נסחרת בארה"ב המובילה
בתחום הגינון בארה"ב- בתפקיד זה פעלתי כשנתיים וחצי

interlect

התפקיד הבא היה מנכ"ל של חברת אינטרלקט שעסקה
בפיתוח ובנייה של מערכות ותכנים מקוונים
עבור משרד החינוך וחברות בינלאומיות.

בני פלומן

בשנת 2004 התחלתי את הפעילות העצמאית שלי בייעוץ וליווי חברות, הפעילות היתה ממוקדת בייעוץ אסטרטגי, שיפור מערך השיווק ומכירות והגדלת רווחיות והכנסות. עד היום פעלתי מול עשרות חברות וארגונים בתחומים מגוונים הכוללים השכלה גבוהה, מזון, תוכנה, תקשורת, בריאות, תכנים מקוונים, סחר אלקטרוני ועוד.
כיום אני מוביל ידע באמצעות מאמרים והכשרות בקהילה של
אלפי חברות קטנות ובינוניות אותה אני מטפח. במהלך כ-10 שנים הקמתי וערכתי את עיתון מנהלים של ביה"ס למנהל עסקים במכללה למינהל.

payments-logo

כיום אני בעלים ושותף בחברת ניהול סיכונים לתעשיית הסחר האלקטרוני ומיזמים נוספים בתחומי הדיגיטל.

bennyfluman

מייסד ומנהל חברת MATCH -B2B המתמחה בשיפור הרלוונטיות של "לידים" (לקוחות פוטנציאלים ) בחברות . החברה מתמחה בבניית Customer Journey

מתי קוראים לי ?

Market Manager

אין מנהל שיווק

אין מנהל שיווק וכולם מבינים שזה פצע פתוח שמשלמים עליו מחיר כבד. אל תחכו שהמכירות ירדו. קיראו לי לעזרה ונבנה יחד תוכנית שיווקית.
אפשר גם עם מנהל שיווק במיקור חוץ לנהל תוכנית שיווקית אפקטיבית.
לא חייבים לשכור מנהל שיווק במשרה מלאה.

Leads icon

חסרים לידים איכותיים

יש ויכוחים בין המכירות לשיווק על כמות ואיכות הלידים. מנהל המכירות טוען שאין מספיק לידים, ואלו שמגיעים בחלקם הגדול אינם רלוונטים. מנהל השיווק טוען שיכולת המכירה נמוכה וזו שורש הבעיה. אני אעזור לכם במדידות ונגיע לשורש הבעיה
ולפתרונות הדרושים.

Manpower-icon

חייבים עוד כח אדם

מנהל השיווק ומנהל המכירות "זועקים" לכח אדם וטוענים שאי הגעה ליעדים קשורה ישירות
לעומס במחלקות השונות. יש לי ניסיון עשיר גם בכל מה שקשור בניהול ארגוני.

Cold leads-icon

יש הרבה מאוד לידים "קרים"

מאות ואלפי לידים קבורים במאגרי המידע ומהווים "נדלן מת" חייבים לייצר מהם הכנסות ולהפוך
אותם ללקוחות פעילים. זו אחת ההתמחויות שלי. יש לי תוכנית סדורה שתוביל אתכם להפוך
את הלידים הקרים לחמים.

בין לקוחותיי

maafiat-lechamim-logo
ariel_bashumron-logo
bar-ilan-university-logo
ASA-LOGO
Wingate-logo
habentomi_logo
melingo-logo
inwise-logo
hadran-logo
hamiclala leminal logo
hatecniu-logo
kay_logo
my-heritage-logo
oalo-logo
levinsky-logo
Coinmama-logo
ben-gurion-university-logo
david yalin-logo
Netanya-academic-college-logo
shenkar-logo
payments-logo
ropin-logo
marmelada-market-logo
Faculty-of-Medicine-logo
clalit_logo
morfix-logo
horev-Jerusalem-logo
wix-logo
igud hashivuk-logo
herzog-logo
ness-logo
achva-logo