כדי לדעת שאנו בדרך הנכונה אני בונה מדדים ייחודיים לתהליך המשמשים אותנו כמצפן בדרך.

מהר מאוד הארגון כולו לומד את השלכותיהם של ״מדדי פלומן״

בני פלומן אודות

כדי לדעת שאנו בדרך הנכונה אני בונה מדדים ייחודיים לתהליך המשמשים אותנו כמצפן בדרך.

מהר מאוד הארגון כולו לומד את השלכותיהם של ״מדדי פלומן״

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם לניוזלטר שלי עכשיו

בני פלומן
בני פלומן

מתי קוראים לי?

משהו חורק במערך המכירות

  • לא מצליחים להגיע ליעדים?
  • ישנה תחלופה גדולה של אנשי מכירות
  • מתלבטים לגבי איפיון ואיזו מערכת CRM להטמיע?
  • ישנם ויכוחים צורמים בין השיווק למכירות?
קרא עוד

לידים..לידים..לידים

  • מנהל המכירות לא מפסיק להתלונן שאין "בשר" לעבוד כדי למכור
  • הלידים לא רלוונטים ואנשי המכירות מתלוננים שזו הסיבה שלא מגיעים ליעדים.
  • חייבים לשפר עלויות של מחיר הלידים.
  • עלות של לקוח משלם חייבת לרדת… משהו לא עובד כמו שצריך בפרסום
  • ישנם אלפי פונים מהשנים האחרונות שצריכים לייצר איתם קשר אפקטיבי. כרגע זו השקעה יקרה שלא עושים איתה כלום. כאן המקום לתהליך "הבשלה" שמייצר מכירות מ"נדלן מת"
קרא עוד

צריכים עוד כ"א …. האומנם?

  • מנהל היחידה "צורח" שחייבים עוד כ"א.
  • העובדים טוענים שכל אחד עמוס במשימות לא עומדים בעומס.
  • צריכים סיוע לשפר תפקוד של יחידה או לפחות להבין שאכן היחידה מתפקדת בצורה אפקטיבית.
קרא עוד

שולחים דיוור..SMS…ולא רואים מזה מכירות?

  • מאות ואלפי לידים קבורים במחשבים ומהווים "נדלן מת"
  • התוכן שמפעילים כיום לא "תפור" לסוי לקוחות וסטטוס בו הם נמצאים
  • אחוז הלידים שאינו רלוונטי הולך וגדל
  • אין מעקב אחרי המעורבות של הלקוחות בתכנים שנשלחים אליהם
  • אין הנעה לפעולה אפקטיבית מהקשר המקוון מול לקוחות קיימים ופוטנציאלים
קרא עוד

תחומי פעילות עיקריים

משהו חורק במערך המכירות

  • לא מצליחים להגיע ליעדים?
  • ישנה תחלופה גדולה של אנשי מכירות
  • מתלבטים לגבי איפיון ואיזו מערכת CRM להטמיע?
  • ישנם ויכוחים צורמים בין השיווק למכירות?
קרא עוד

לידים..לידים..לידים

  • מנהל המכירות לא מפסיק להתלונן שאין "בשר" לעבוד כדי למכור
  • הלידים לא רלוונטים ואנשי המכירות מתלוננים שזו הסיבה שלא מגיעים ליעדים.
  • חייבים לשפר עלויות של מחיר הלידים.
  • עלות של לקוח משלם חייבת לרדת… משהו לא עובד כמו שצריך בפרסום
  • ישנם אלפי פונים מהשנים האחרונות שצריכים לייצר איתם קשר אפקטיבי. כרגע זו השקעה יקרה שלא עושים איתה כלום. כאן המקום לתהליך "הבשלה" שמייצר מכירות מ"נדלן מת"
קרא עוד

צריכים עוד כ"א …. האומנם?

  • מנהל היחידה "צורח" שחייבים עוד כ"א.
  • העובדים טוענים שכל אחד עמוס במשימות לא עומדים בעומס.
  • צריכים סיוע לשפר תפקוד של יחידה או לפחות להבין שאכן היחידה מתפקדת בצורה אפקטיבית.
קרא עוד

שולחים דיוור..SMS…ולא רואים מזה מכירות?

  • מאות ואלפי לידים קבורים במחשבים ומהווים "נדלן מת"
  • התוכן שמפעילים כיום לא "תפור" לסוי לקוחות וסטטוס בו הם נמצאים
  • אחוז הלידים שאינו רלוונטי הולך וגדל
  • אין מעקב אחרי המעורבות של הלקוחות בתכנים שנשלחים אליהם
  • אין הנעה לפעולה אפקטיבית מהקשר המקוון מול לקוחות קיימים ופוטנציאלים
קרא עוד

בין לקוחותי