ארגון חושב שיווק – בונים יתרון בלתי הוגן בשוק תחרותי

חברות רבות רוצות להתגבר על ההפסדים שנגרמו בעקבות משבר הקורונה שהפכה למשבר כלכלי שכמותו לא הכרנו.
בניתי עבורכם מתודולוגיה מעמיקה שמטרתה להצעיד את כל מערך השיווק שלכם קדימה. הפתרון כולל את כל הארגון מתוך ההבנה שכדי להצליח כל הארגון צריך לחשוב שיווק.
אז איך עושים זאת?
צפו בסרטון /מצגת ותבינו גם אתם מהם הצעדים הדרושים.
זה אינו פתרון אינסטנט. מדובר בשינוי מהותי שרק חברות שבאמת רוצות לשפר את מצבן ינקטו. האם אתם רוצים באמת להצליח?
אני יכול לתת לכם יתרון בלתי הוגן בשוק התחרותי שבו אתם פועלים.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתף בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתף בלינקדין
שיתוף ב google
שתף בגוגל פלוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם