מנהלים מובילים מגדירים מהו שיווק אפקטיבי – היום על הבמה – ROBYN TIPPINS

מרתק בעיני לעקוב אחרי מנהלים מובילים ולבחון כיצד הם מודדים ומגדירים שיווק אפקטיבי. 

אני אעלה כאן ציטוטים ופרשנות לגבי תובנות אלו. 

 

מניסיוני כל ציטוט מפיל לא מעט אסימונים בכל הקשור לשיווק אפקטיבי.

 

היום על הבמה – ROBYN TIPPINS

 

 "עבור לקוחותינו אנו מנסים לשמור על זה פשוט מאוד. עלות רכישת הלקוח מינוס ערך לקוח (LTV). עלות לקוח תכלול:  עלויות פרסום + עלויות שיווק + משכורות נציג מכירות (מספרם הנדרש בדרך כלל לביצוע מכירה) למשך הזמן בו נמשך תהליך המכירה שלנו. במילים אחרות, אם תהליך המכירה של הלקוח שלנו (מוביל לסגירה) בדרך כלל אורך 3 חודשים, אנו לוקחים את העלות של פעילויות אלו במשך 3 חודשים, מחלקים אותו במספר המכירות שנערך באותה תקופה על ידי אותו צוות מכירות ויש לנו את CCA שלנו . לכן, אם יש לנו CCA של 235 דולר, וטכנולוגיית LTV של 35,000 $, אנחנו מרגישים שעשינו את העבודה שלנו. "

 

I uncover why people do what they do.

 

 

Robyn leads community marketing and business operations for Mariposa. She has been managing online communities for 17 years. Her book, Community 101 is a primer on online *community management*. Over the years, she has worked with large and small companies, including Yahoo, Intel, MTV, AT&T, Behr Paints, Fleishman-Hillard, ReadWriteWeb, SAY Media, Mozilla, Cisco, Facebook and Current TV. She authored the Community Certification program at GetSatisfaction.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם

חייגו
עכשיו

שלחו
ווטסאפ

שלחו הודעה
במסנג'ר

תאמו איתי
שיחת ייעוץ