מנהלים מובילים מגדירים מהו שיווק אפקטיבי – היום על הבמה – Ramon Khan

מרתק בעיני לעקוב אחרי מנהלים מובילים ולבחון כיצד הם מודדים ומגדירים שיווק אפקטיבי. 

אני אעלה כאן ציטוטים ופרשנות לגבי תובנות אלו.

מניסיוני כל ציטוט מפיל לא מעט אסימונים בכל הקשור לשיווק אפקטיבי.

היום על הבמה – Ramon Khan 

"יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון במדידת האפקטיביות של קמפיין שיווקי, אבל הדומיננטי ביותר הוא ROI. 

עלות כל לקוח שגויס מתקציב המדיה ששמתם. 

שיעורי הקלקלות ותגובות  הם מידע נהדר שאפשר להסתכל עליו אבל הם לא יביאו הכנסות לעסק, הם מהווים אינדיקטור חשוב אבל ייתכן שיש פעילויות שמעוררות תגובות והקלקות אבל לא נכנס כסף לקופה.

 

הדבר הנוסף שחשוב מאוד בעיני הוא לקוחות מרוצים שגם זה מדיד וניתן לראות מגמות. חשוב להגדיר גבולות גזרה שגם ללקוח מרוצה יש מחיר וצריך לבחון שלא נוצרת מציאות של לקוח מרוצה ועסק מפסיד"

 

Ramon Khan is a Sales and Marketing expert with a passion for helping businesses grow. He is currently the Marketing Manager of National Air Warehouse.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתף בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתף בלינקדין
שיתוף ב google
שתף בגוגל פלוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם