טסט למערך השיווק

את הרכב אתם לוקחים לטסט מידי שנה. זה החוק, לא?
ומה עם מערך השיווק?
מתי פעם אחרונה בדקתם את האפקטיביות של מערך השיווק? מתי התייחסתם לנורה אדומה שנדלקת בתהליך השיווק?
אם לצטט את אחד המנכ"לים שאיתו נפגשתי "הדבר היחיד שאני בטוח בו זה שתקציב השיווק יגדל מידי שנה".
בדיוק בשבילכם הכנתי טסט לפעילות השיווק שבחברתכם.
הטסט בודק את הפעילות של מערך השיווק ב- 360 מעלות בהתאם לאסטרטגיה העסקית והשיווקית של החברה.
נבדוק את ההתאמה של האסטרטגיה שיווקית ומכאן נגזרות הבדיקות הבאות:
 נבדקים: הפרסום, ההון האנושי, מיצוב, מיתוג, הטכנולוגיה שנמצאת בשימוש היחידה, ההספק של עובדי היחידה, עמידה בתקציב השיווק, ממשקים בין היחידות השונות , תהליך קבלת החלטות, גמישות וחופש הפעולה שיש למערך השיווק בחברה, ההתקשרויות עם ספקים קריטיים והתוצאות בפעילות איתם בהשוואה ליעדים ולמה שסוכם בזמן ההתקשרות.
בסופו של תהליך מעמיק זה -מקבלים ניתוח מלא שמסייע מאוד למערך השיווק להיות עם אצבע על הדופק, לטפל באתגרים שנמצאו, לקבל מהנהלת החברה את המשאבים והכלים החשובים כדי להצליח ונבנה לוח שעונים . לוח זה מכיל את המדדים החשובים שנבנו בתהליך ומשמשים את השיווק והנהלת הארגון לראות את התוצאות לכיווני הפעולה בהם הולכים. 

אם כל זה נראה לכם חשוב אבל מהסרטון לא הצלחתם להבין את הכל, אשמח לשלוח לכם מדריך מודפס או לתת שיחת ייעוץ בחינם.

בני פלומן יועץ שיווקי
מומחה בשיפור מערכי שיווק
052-4203043

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתף בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתף בלינקדין
שיתוף ב google
שתף בגוגל פלוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם