ייעוץ עסקי - שימור לקוחות

הלקוח הוא במרכז", סיסמה ידועה שנשמעת כל הזמן בכל החברות. לצערי זה בעיקר סיסמאות ולא משהו מדיד וברור, וכאשר משהו לא מדיד, משמע לא ניתן לדעת בצורה ברורה האם אכן יש שיפור ועל מה הוא משפיע.
לפניכם מניסיוני האישי הדרכים הטובות שיובילו אתכם למערך שירות לקוחות מעולה ומכאן כמובן בניית יתרון משמעותי בשוק לשימור הלקוחות שלכם.

שירות לקוחות שהוא גם שימור לקוחות

  • הפכו את שירות הלקוחות לעדיפות ראשונה במעלה בכל החברה, ולא רק במחלקה מסוימת. הגישה והובלת התהליך מגיעה מלמעלה ועד למטה.
  • וואו זו לא סתם מילה. זה ערך חשוב שיש לבנות ולכוון אליו כאשר משרתים לקוח. וואו זו חלק מתפיסה של נותני השרות. חשוב לבסס את תרבות ה "וואו". חייבים לשתף את העובדים בכל "וואו" של לקוח ולייצר תחרות לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות.
  • נציגי שירות עם סמכויות מאיצים את השירות, מעלים שביעות רצון אצל לקוח ובטווח הארוך חוסכים כסף. חשוב שתבטחו באנשים שלכם. האנשים שלכם יתנו שרות נפלא כאשר יש להם את הסמכות.
  • אפשר, ניתן ורצוי לפטר לקוחות שאי אפשר לספק אותם או שמתנהגים בגסות.
  • שימו לב! לא למדוד זמני שיחות אבל כן להיות יעילים. לא ללחוץ לשדרוג קניה של לקוח. לא לשכוח, הלקוח חיפש שירות ותסריטים הם לא תורה מסיני. ברגע שלקוח מתחיל להבין שהוא עוד חלק מתסריט שיחה מאבדים הרבה מאוד נקודות.
  • אל תסתירו את מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלכם, זה מסר רע ללקוחות וגם לעובדים.
  • שנו גישה – כל שיחה הינה השקעה בבניית המותג ולא הוצאה שרוצים לצמצם.
  • ההון האנושי הוא החוליה החשובה ביותר בשירות לקוחות. חשוב לגייס את הטובים ביותר. צריך להבין שבחירת איש מכירות שקולה לבחירת איש שירות לקוחות. הלקוח ישאר לקוח כאשר שרות הלקוחות משרת אותו כמו שצריך וייצר יותר כסף מאשר במכירה הראשונה.
  • שירות הוא לא רק ללקוח. שירות מצוין הוא ערך שיש לבנות לעובדים, ספקים וכמובן לקוחות.
יועץ עסקי מומלץ, בני פלומן

בני פלומן יועץ שיווקי

שמי בני פלומן כיועץ עסקי ושיווקי לעסקים סייעתי וליוויתי להצלחה עשרות חברות, ארגונים ועסקים שונים בתחומים מגוונים כמנטור עסקי , מנטור פיתוח עסקי, אימון אישי למנהלים, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ שיווקי עסקי ועוד. כאשר כל אחד מהתחומים שציינתי חופף למשנהו ולמעשה הם כולם חלק משלם אחד גדול ומורכב. אשמח לסייע גם לכם בפיתוח העסק, בייעוץ אסטרטגי עסקי בבניית תוכנית שיווקית ועוד.


אשמח לשרת אתכם בכל שאלה או מידע שאתם מחפשים!
צרו עמי קשר במספר: 052-420-3043 ונערוך יחד שיחה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות מצדכם, או השאירו פרטים בטבלה מטה ונציג מטעמי יחזור אליכם בהקדם.