עשר הדרכים הטובות ביותר להקים שרות לקוחות

"הלקוח הוא במרכז", סיסמה ששומעים כל הזמן אצל חברות. לצערי זה בעיקר ססמאות ולא משהו מדיד וברור, וכאשר משהו לא מדיד, משמע לא ניתן לדעת בצורה ברורה האם אכן יש שיפור ועל מה הוא משפיע.

לפניכם מניסיוני האישי – הדרכים הטובות שיובילו אתכם למערך שרות לקוחות מעולה ומכאן כמובן בניית יתרון משמעותי בשוק עם סובלנות 0 לחברה שלא מספקת זאת.

  1. הפכו את שרות הלקוחות לעדיפותה של כל החברה, לא לפעול רק במחלקה מסוימת. הגישה והובלת התהליך מגיע מלמעלה למטה.
  2. וואו זו לא סתם מילה. זה ערך חשוב שיש לבנות ולכוון אליו כאשר משרתים לקוח. וואו זו חלק מתפיסה של נותני השרות
  3. נציגי שרות עם סמכויות מאיצים את השרות, מעלים שביעות רצון אצל לקוח ובטווח הארוך חוסכים כסף. חשוב שתבטחו באנשים שלכם. האנשים שלכם יתנו שרות נפלא כאשר יש להם את הסמכות
  4. אפשר לפטר לקוחות שאי אפשר לספק אותם או שמתנהגים בגסות
  5. שימו לב! לא למדוד זמני שיחות אבל כן להיות יעילים. לא ללחוץ לשדרוג קניה של לקוח. לא לשכוח, הלקוח חיפש שירות ותסריטים הם לא תורה מסיני. ברגע שלקוח מתחיל להבין שהוא עוד חלק מתסריט שיחה מאבדים הרבה מאוד נקודות
  6. אל תסתירו את מספר הטלפון של שרות לקוחות, זה מסר רע ללקוחות וגם לעובדים
  7. כל שיחה הינה השקעה בבניית המותג ולא הוצאה שרוצים לצמצם
  8. חשוב לבסס את תרבות ה "וואו". חייבים לשתף את העובדים בכל "וואו" של לקוח ולייצר תחרות לייצר חוויה טובה יותר ללקוחות
  9. ההון האנושי הוא החוליה החשובה ביותר בשרות לקוחות. חשוב לגייס את הטובים ביותר. צריך להבין שבחירת איש מכירות שקולה לבחירת איש שרות לקוחות. הלקוח יישאר לקוח כאשר שרות הלקוחות משרת אותו כמו שצריך וייצר יותר כסף מאשר במכירה הראשונה
  10. שרות הוא לא רק ללקוח. שרות מצוין הוא ערך שיש לבנות לעובדים,ספקים וכמובן לקוחות

אשמח לשרת אתכם בכל שאלה ואו מידע שאתם מחפשים 🙂

בני – 0524203043

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתף בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתף בלינקדין
שיתוף ב google
שתף בגוגל פלוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברוך הבא, אם לא עשית את זה כבר. הירשם/הירשמי לניוזלטר שלי עכשיו

אם זה עניין אתכם, יש מצב שגם כאן תמצאו משהו שיעניין אותכם